New posts

Den store stemningstråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 739
  • Views Views: Views 40K
Copy - paste. De fanger ikke nogen, og lukker de samme ind næste gang.

Jeg hader alt ved den klub.
Lad os nu se. De har malet sig godt og grundigt op i en krog med den udmelding, og ift. tidligere tiders nonchalante retorik synes jeg da, de har skærpet den, men andet ville måske også være underligt efter al den ståhej i november/december.

Lad os nu se. De har malet sig godt og grundigt op i en krog med den udmelding, og ift. tidligere tiders nonchalante retorik synes jeg da, de har skærpet den, men andet ville måske også være underligt efter al den ståhej i november/december.

Hvis de virkelig ville gøre noget har de haft alle muligheder.

I Randers fangede man 35-40 Brøndby fans sidste weekend, hvor mange har man fanget i Brøndby i dag?

Det er smart lige at melde at det er kastet udefra - så er det ikke klubbens ansvar - på samme måde som efterspillet i vores kamp mod dem
Præcis min oprindelige pointe.

Jeg skal ikke forsvare nogen @Sydhavnen, men hvis jeg ville have et "våben" med på stadion, ville det være pærelet. Med andre ord aner jeg ikke, hvordan man skal løse smugleri af kanonslag med den nuværende lovgivning.

Jeg skal ikke forsvare nogen @Sydhavnen, men hvis jeg ville have et "våben" med på stadion, ville det være pærelet. Med andre ord aner jeg ikke, hvordan man skal løse smugleri af kanonslag med den nuværende lovgivning.

True. Men man kan gøre meget mere for at stoppe det, ja i Brøndby skal man vel bare begynde at gøre noget for at se en forbedring.

Man stoppede som sagt 35-40 i Randers, så det er muligt. Stopper man 40 i Brøndby til hver eneste hjemmekamp, så begynder man at luge ud, stille og roligt.

Man kunne også løse det ved, at det slet ikke var interessant med pyro på stadion.

Tag dem der antænder det og giv dem 5 års karantæne første gang og derefter en fordobling for hver forseelse. Så ville man hurtigt få ryddet ud i dem. Jeg ved godt det måske ikke er så populært i disse tider men faste rammer virker i mange henseender når det gælder børneopdragelse - de skal vide hvor grænserne er, så kan de langt bedre agere efter det;) Alle bliver mere lykkelige men nogen skal indføre det. Drop nu det der med sidste gang, allersidste gang, allerallersidste gang, allerallerallersidste gang og så fremdeles.....

Man trækker lige offerkortet OG giver andre skylden på én gang?! Satme imponerende, hvornår er det egentligt, at der falder en SERIØS sanktion over den betonsilo? Altså - HELT tomt stadion for hjemmebanefans på ubestemt tid, pointstraf, manglende hjemmebane etc.?

Og det er langt fra første gang en BIF fan prøver at skyde skylden for tilskuerballade over på andre. Jeg har vitterligt aldrig set nogen andre fans gøre det samme. Heldigvis er der en del BIF fans, som hurtigt går i rette med de typer men altså alene det man i ramme alvor kan mene og skrive det, håbløst.

Og det er langt fra første gang en BIF fan prøver at skyde skylden for tilskuerballade over på andre. Jeg har vitterligt aldrig set nogen andre fans gøre det samme. Heldigvis er der en del BIF fans, som hurtigt går i rette med de typer men altså alene det man i ramme alvor kan mene og skrive det, håbløst.
Der var flere Brøndby-fans, som mente at det var vores skyld at de angreb os på udebaneafsnittet i sidste kamp i sidste sæson, fordi vi var provokerende. Det berettiger åbenbart at man må storme uskyldige mennesker. Og med provokerende mener jeg at synge sange, som går på deres nerver.

Og det er langt fra første gang en BIF fan prøver at skyde skylden for tilskuerballade over på andre.
Nu kan jeg ikke læse hele artiklen men de var åbenbart ikke maskerede, så det bliver vel en overkommelig opgave at finde dem denne gang.

Bif må sætte handling bag ordene denne gang.

Nu kan jeg ikke læse hele artiklen men de var åbenbart ikke maskerede, så det bliver vel en overkommelig opgave at finde dem denne gang.

Bif må sætte handling bag ordene denne gang.

Der sker ikke en skid, hvorfor skulle de gøre noget? Der sker jo intet.

Latest posts

Back