New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 106K
Den store pisser mig af tråd
Last edited:
Udover det faktum, at du på det seneste har været ekstremt pedantisk overfor stavefejl, ville det klæde dig enten at udføre din research eller rent faktisk have styr på tingene, før du snakker. "Vokal" er et tillægsord, Dennis Bjerre bruger det her på den måde, som det ifølge dansk retsskrivning kan benyttes. Med venlig hilsen den københavnsk bosatte, AGF-elskende skriverkarl. (Som blev nødt til at reagere efter nu at have set på dit bavl længe nok.)View attachment 3910
Dette er pisser mig af-tråden. Rettelser pisser alle af. Pis af. Ej, pjat. Velkommen til dig, fellow bladsmører 👋🏻🤓

Til gengæld skrev Dennis Bjerre i går, at vi kunne skyde en "hvid pil" efter, at stadion står klar til tiden.

Det er fandme dumt. Men når man så tilbyder lidt hjælp, er der intet svar. Det pisser mig sgu lidt af.

Udover det faktum, at du på det seneste har været ekstremt pedantisk overfor stavefejl, ville det klæde dig enten at udføre din research eller rent faktisk have styr på tingene, før du snakker. "Vokal" er et tillægsord, Dennis Bjerre bruger det her på den måde, som det ifølge dansk retsskrivning kan benyttes. Med venlig hilsen den københavnsk bosatte, AGF-elskende skriverkarl. (Som blev nødt til at reagere efter nu at have set på dit bavl længe nok.)View attachment 3910
I stand corrected.

Og tak for din opsang - det er altid rart at blive sat godt og grundigt på plads.

Når jeg fremover kvajer mig, behøver du ikke spare op, inden du finder dit håndholdte spejl frem over smækker det op foran snuden på mig.
Der er ingen grund til, at du skal lade alt mit bavl stå uimodsagt så længe.

Hvis du ligefrem har oprettet en konto her på kanalen for at sætte mig på plads, føler jeg mig både beæret og håber samtidig, du vil blive hængende. For at give mig tæsk og for at bidrage til andre debatter.

En 77-årig dommer bliver nikket en skalle, får hjernerystelse og brækker to fingre, efter en forælder er utilfreds med at en U-13 kamp ender 2-2. (link til EB)

Hvad fanden er der galt med folk? :mad:
Der mangler opdragelse - også hos dem der er forældre i dag.

Og de mangler at opdrage næste generation.

Tænk sig f.eks. at være skolelærer eller lignende i dag og stille op til den måde børn opfører sig på. Der mangler sku lidt kæft, trit og retning.

Der mangler opdragelse - også hos dem der er forældre i dag.

Og de mangler at opdrage næste generation.

Tænk sig f.eks. at være skolelærer eller lignende i dag og stille op til den måde børn opfører sig på. Der mangler sku lidt kæft, trit og retning.
Kæft, trit og retning, ja - overfor forældrene! Børnene gør det så godt de kan!

... En skam at politikere, embedsmænd og medier har brugt +15 år på at overpisse lærerne i den danske folkeskole således at respekten fra dem, de skal samarbejde om børnenes udvikling med - forældrene - efterhånden er eroderet. KL, Christiansborg m. fl. ligger præcis som de har redt i den sammenhæng.

Kæft, trit og retning, ja - overfor forældrene! Børnene gør det så godt de kan!

... En skam at politikere, embedsmænd og medier har brugt +15 år på at overpisse lærerne i den danske folkeskole således at respekten fra dem, de skal samarbejde om børnenes udvikling med - forældrene - efterhånden er eroderet. KL, Christiansborg m. fl. ligger præcis som de har redt i den sammenhæng.

Det er ikke 15 år, det er meget mere ... Scherfig skrev engang en bog, som var med til at skabe et billede af forfærdelige "den sorte skole", men lektor Blomme bliver, sin lejlighedsvise ondskabfuldhed til trods, faktisk beskrevet i bogen med nogen sympati - han er ikke en ren djævel og alt var ikke skidt dengang.
Derefter startede en ideologisk kamp, hvor lærerne gradvist fik udhulet deres autoritet og magt indtil vi er der, hvor lærerne i dag bliver sendt på kurser i at undgå at blive slået.

Man har pisset på lærerne i 50+ år og det pisser mig også af.

Det er ikke 15 år, det er meget mere ... Scherfig skrev engang en bog, som var med til at skabe et billede af forfærdelige "den sorte skole", men lektor Blomme bliver, sin lejlighedsvise ondskabfuldhed til trods, faktisk beskrevet i bogen med nogen sympati - han er ikke en ren djævel og alt var ikke skidt dengang.
Derefter startede en ideologisk kamp, hvor lærerne gradvist fik udhulet deres autoritet og magt indtil vi er der, hvor lærerne i dag bliver sendt på kurser i at undgå at blive slået.

Man har pisset på lærerne i 50+ år og det pisser mig også af.
Blot var det som om, man virkelig accellerede over-urineringen med lock-out, Antorini-reform mv. for ca. 10-15 år siden ... Jeg arbejder med lærere til daglig og mængden af forældre-crap, de skal stå model til er bare ...

Lidt nyt om det famøse elskab for enden af Stadion Allé.

Jeg synes ærlig talt, det bliver endnu mere grotesk, når man ser på de andre motiver kunsteren har malet.

Kan man ikke klage over den skole FCM har oprettet i Aarhus for at hente spillere i byen? Ellers vil jeg til at klage over FCM-relaterede ting i Herning. Ingen sag er for lille.

Lidt nyt om det famøse elskab for enden af Stadion Allé.

Jeg synes ærlig talt, det bliver endnu mere grotesk, når man ser på de andre motiver kunsteren har malet.

Kan man ikke klage over den skole FCM har oprettet i Aarhus for at hente spillere i byen? Ellers vil jeg til at klage over FCM-relaterede ting i Herning. Ingen sag er for lille.
Du har helt sikkert en vindersag, hvis du kan finde noget FCM-relateret noget sted i landet, som Aarhus kommune har finansieret ;)

Jeg bliver irriteret over opgøret med stereotyper/generaliseringer.

Det er en glimrende første approksimation til at forstå verden og gøre tingene mere overskuelige. Familiestrukturen i Gurli Gris er klassisk og stemmer nok meget godt med, hvad de fleste børn observerer. Men det er én fremstilling og dækker én familie. Kampen mod stereotyper skal stoppe! Arbejdet med at kombinere stereotypen med forståelsen af forsimpling og virkelighed skal styrkes.

Det er også min største aversion mod de der 'der findes 1000 køn ... Og så lige min specielle type ekstra'. Der er flere mia måder at være mand på, og tilsvarende at være kvinde på. Og det bedste er, at der kommer flere måder des flere vi bliver.

En af mine aversioner er, at jeg går efter øko, når jeg handler. På yogurtmarkedet er der to segmenter.

'Spelt-idiot', der går efter øko, fedtfrit, men gerne med flest mulige kunstige smagsstoffer og kulhydrater. Pris skal være astronomisk.

'Blå Bjarnes ugidelige bror'. Skide ligeglad med økologi og kvalitet. Der skal være fedt i og det skal være billigt.

Jeg mangler et 'køn' til min type, 'tilflytterkøbenhavner med kreavtiv klasse-appropriation der går efter øko, men kan lide fed mad og så naturligt som muligt. Naturligvis til overpris, og med blindhed for det utroligt lidt naturlige i at køre den korte tur til supermarkedet for at købe sunde madvarer til en krop der i øvrigt foragtes'.

At en flok, undskyld mit franske, selvretfærdige røvhuller finder på den fixe ide at skyde med fyrerværkeri i så massiv grad at de er tæt på at ramme to fotografer og rammer en service medarbejder. Og desuden fortsætter med at fyrer deres latterlige romerlys af, selv efter at halvlegen er fløjtet igang.

STOP JER SELV!!! 🤬🤬🤬

P.s. til de samme fjolser. Tak for den formentlige karantæne med tilskuere i stemningsafsnittet som denne episode formentlig, og med rette, giver.

Hvad kommer det til at koste AGF?

I Parken fik vi 250.000 DKK. Nu er det på vores eget stadion.

Er 1-2 mio. for højt/lavt? Det er næste talent i rækken der ryger fordi nogle tomhjernede ballademagere finder glæde ved at skræmme andre mennesker. Fuldstændig nytteløst. Tomme (og dumme) kalorier.
Så store bøder er der ikke givet til før i Superligaen. Det er næppe over 400.000 (hvilket også er mange penge)

Så store bøder er der ikke givet til før i Superligaen. Det er næppe over 400.000 (hvilket også er mange penge)
Jeg synes ærlig talt vi fortjener det denne gang. Eller tumperne fortjener en regning i den størrelse. Helt ærligt, fyrværkeri. Det har jo intet med skabelse af stemning at gøre.

Men så kan vi da glæde os over regningens trods alt beskedne størrelse i forhold til bøllernes dumhed.

Latest posts

Back