Den store pisser mig af tråd
D
Deleted member 901
Guest
Man kan dele pyroen i parken op i to dele, men kun hvis man ønsker et alibi for at forsvare den ene del, ved at kaste den anden under bussen, i forsvaret for retten at begå noget der er imod reglerne.
Men lad os nu bare være ærlige: symbolikken var i bedste fald banal, i værste fald bare en undskyldning for at lege med ild. Det var ikke en tydelig markering af "noget", andet end en tydelig afbrydelse af kampen.
Og nej, jeg tror ikke ret mange synes det så flot ud, for det hele forsvandt i røg, incl så stor en del af banen, at kampen blev afbrudt. Det lignede lort for alle andre end de ti-femten gutter der fik ståp** af at være frække og gøre slemme ting.
Det eneste de opnåede var at ødelægge en god start på kampen for AGF og dermed medvirke til at ødelægge festen for alle andre.
"Idioter!", tænker jeg og ikke så meget andet.
Desuden virker det ret dumt efterfølgende, at man på den måde valgte at "markere" kampen om noget, som man endte med at tabe. Jeg kan til nød gå med til at det havde været en smule morsomt (men heller ikke mere), hvis vi havde pløjet SIF ned under græsset og havde vundet kampe overlegent. Men nu endte det bare med at være en kikset demonstration, en fiasko som var med til at fremprovokere en større.