New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 109K
Den store pisser mig af tråd
Man kan dele pyroen i parken op i to dele, men kun hvis man ønsker et alibi for at forsvare den ene del, ved at kaste den anden under bussen, i forsvaret for retten at begå noget der er imod reglerne.

Men lad os nu bare være ærlige: symbolikken var i bedste fald banal, i værste fald bare en undskyldning for at lege med ild. Det var ikke en tydelig markering af "noget", andet end en tydelig afbrydelse af kampen.

Og nej, jeg tror ikke ret mange synes det så flot ud, for det hele forsvandt i røg, incl så stor en del af banen, at kampen blev afbrudt. Det lignede lort for alle andre end de ti-femten gutter der fik ståp** af at være frække og gøre slemme ting.

Det eneste de opnåede var at ødelægge en god start på kampen for AGF og dermed medvirke til at ødelægge festen for alle andre.

"Idioter!", tænker jeg og ikke så meget andet.

Desuden virker det ret dumt efterfølgende, at man på den måde valgte at "markere" kampen om noget, som man endte med at tabe. Jeg kan til nød gå med til at det havde været en smule morsomt (men heller ikke mere), hvis vi havde pløjet SIF ned under græsset og havde vundet kampe overlegent. Men nu endte det bare med at være en kikset demonstration, en fiasko som var med til at fremprovokere en større.

Så spørger man sig selv: Hvor mange af de indsamlede TIFO-penge gik mon til indkøb af pyro..?
Jeg håber virkelig ikke de indsamlede penge er gået til det. Hvis det kommer frem at det har været tilfældet, så var det sidste gange jeg donerede penge til tifo-arbejdet. Det er helt sikkert.

Jeg er på linje med fooler her. Det så vitterligt ikke specielt flot ud. Jeg stod på c-tribunen og havde frit udsyn, men det meste fortonede sig i røgen.

Blot til orientering - kender flere som ikke ønsker at bidrage til tifo-arbejdet pga ovenstående.
Det forstår jeg til fulde også. Jeg er selv imod pyro, men prøvede lidt neutralt at sætte nogle nuancer på.

Og med min afsluttende kommentar om at top klubberne skal gøre det lovligt var det min mening at hvis ikke de agter at gøre noget imod det, så må de jo rumme det. Det her limbo har vi jo haft siden Fisker havde nosser nok til at afbryde kampen i Aalborg i '95.

Jeg håber virkelig ikke de indsamlede penge er gået til det. Hvis det kommer frem at det har været tilfældet, så var det sidste gange jeg donerede penge til tifo-arbejdet. Det er helt sikkert.
Det bliver de (så vidt vides) ikke brugt på men som det bliver fremført er begge dele koordineret/arrangeret og derfor ønsker folk ikke at bidrage. Det er heldigvis helt deres eget valg😉

Det gode er at du ved hvad den drejers sig om - det ved man aldrig helt med de andre tråde 😂

Du må holde ud i et par uger endnu og så kommer der lige.... xx...xx...xx

Ja, jeg må se om jeg kan kæmpe mig igennem dette 1st world problem.

Har btw intet imod cykling og følger selv sporadisk touren, men i denne transfervindue periode trykkes der ekstra mange gange her på forum,
for at samle op på de seneste rygter, så det er en lille skuffelse hver gang at se den cykling-tråd.

Ja, jeg må se om jeg kan kæmpe mig igennem dette 1st world problem.

Har btw intet imod cykling og følger selv sporadisk touren, men i denne transfervindue periode trykkes der ekstra mange gange her på forum,
for at samle op på de seneste rygter, så det er en lille skuffelse hver gang at se den cykling-tråd.

Du kender SIB, så vent du blot med at forvente en transfer til slut august 😁

At Cykling-tråden altid er øverst i disse uger, når jeg kigger ind på forsiden.
Ignore-funktionen hjælper desværre ikke.
Pro tip: Når du har læst alle andre tråde, så klikker du på What's new i toppen, og derefter på Mark forums as read ude til højre. Sig ja i boksen der kommer frem. Så markerer du den sidste tråd (aka. cykel-tråden) som læst uden at skulle bladre igennem siderne med ulæste indlæg.

Ignore-funktionen fungerer desværre ikke med det addon i toppen, som viser det aktive tråde, og jeg kan ikke selv finde ud af at kode det til at kunne det :)

Brandhof kan de ikke sælge før jeg sammen med ham har fået indført Hancock på stadion 🤷‍♂️
Det kommer ikke til at ske, og det skal det heller ikke.
Jeg elsker Hancock, det er en fremragende øl.
Men på Communale drikker vi altså Ceres. Den er også fin, og selvom den smagte af hestepis og had, var det stadig den vi drak.

bold.dk har lige nu en artikel om Horsens' transfervindue.

"Vanvidssommer i Horsens: 19 afgange og 15 nye ansigter"

Hvorfor er det 'vanvittigt', at lave stor udskiftning? Og er det så også vanvittigt at lade være, hvis man trænger til det?

Det er bare så useriøst som noget kan være. Heldigvis har jeg afholdt mig fra at klikke på det :)

Edit: Jeg ved godt jeg har brokket mig over det mange gange. Men jeg efterspørger bare lidt rimelighed i overskrifterne. Man kunne f.eks. have skrevet lidt mere neutralt: "Stor udskiftning i Horsens: 19 afgange og 15 nye ansigter".

Jeg synes, det er vanvittigt. Det er muligt, det er tiltrængt men vi for længst forbi en alm stor udskiftning.
Og når så målsætningen er oprykning i denne sæson, ja så bliver imo endnu mere vanvittigt. Jeg kan da i hvert fald huske, at manglende kontinuitet og relationer er blevet brugt mange gange herinde som undskyldning for dårlige resultater.

Latest posts

Back