New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 179K
Meget enig.. Eneste senarie jeg kan se hvor Del Toro vinder i dag, er vis han kører på de sidste 3-4 kilometer, og så er skaden trods alt begrænset. Derudover så er Seixas og msåke Lipowich der nok også, så det er ikke bare Vingegaard.. Men jeg tror ikke han sidder der, men at Pogacar har 30 sekunder på toppen, 1 minut i bunden, og 1,30 i mål.. ish

Det er altså godt kaldt det der. Også selvom afstanden nok nærmere kommer til at være på den gode side af 2 minutter.

Men de 30 sekunder på toppen og det fulde minut i bunden passede.

Kampen om podiet er pivåben. Det samme er kampen om den grønne. Vi skal også nok få en dansk etapesejr eller to mere. Skjelmose er flyvende! Keep the faith. 👍🏻🙂

@Martinstranger

Ja kampen om 3 pladsen. Jeg har det bedst med at se sport hvor der er spænding om hvem der vinder, ikke hvem der bliver nr 3 😁

Skjelmose skal have en etape i år!

Kampen om podiet er pivåben. Det samme er kampen om den grønne. Vi skal også nok få en dansk etapesejr eller to mere. Skjelmose er flyvende! Keep the faith. 👍🏻🙂

@Martinstranger

Sorry men det bliver nej tak.

Lige nu ligner det en sikker nr. 1 og nr. 2 men treide pladser er bare ikke så spændende og slet ikke når der går taktik i diverse ting. Måske der kommer en Dansk etapesejr men det er nok udvalgte etaper og man ikke behøver følge med alle dage.
Måske når de skal over 2.000 meters højde og vi er kommet langt hen i løbet men jeg tænker ikke det gør en forskel.

Sorry men det bliver nej tak.

Lige nu ligner det en sikker nr. 1 og nr. 2 men treide pladser er bare ikke så spændende og slet ikke når der går taktik i diverse ting. Måske der kommer en Dansk etapesejr men det er nok udvalgte etaper og man ikke behøver følge med alle dage.
Måske når de skal over 2.000 meters højde og vi er kommet langt hen i løbet men jeg tænker ikke det gør en forskel.
Alright. Jeg synes, bjergetaperne er næsten lige så kedelige som sprinteretaperne, og som sagt tror jeg, Jonas skal kæmpe hårdt for sin andenplads i år. Det bliver seværdigt cykelløb.

@Sydhavnen OK, men som du selv skrev retorisk, var der jo aldrig tvivl om sejren.

Skjelmose får nok svært ved en etape, hvis han hænger på i GC, men det ville da være fantastisk, hvis han endelig fik sin.

Latest posts

Back