Fik lige set slutningen af etapen - blev forstyrret på de sidste 30 km. i dag.
Hold op Lidl-Trek have styr på det og vidste hvad de skulle. Sikke nogle holdkammerater som bare sørger for at holde sammen på det. De lignede også nogen som var rigtig gode til radio-kommunikation undervejs og hele tiden sørgede for at holde hinanden opdaterede.
Han er muligvis min favorit danske sportsudøver nogensinde. Vanvittigt vindermentalitet men samtidig helt nede på jorden. Og oprigtigt glad på andres vegne når de vinder (han var tydeligvis ellevild da Egholm vandt DM i enkeltstart) - eller løfter dem op når det går skidt (hans hype af Norsgaard, da han hang med klarinetten på Movistar var i særklasse).
Bliver sgu et tab for dansk cykling når han stiller cyklen i garagen.
Det blev bette Olav, der vandt. Mads var fremme, men han trak sig lidt i den meget kaotiske spurt. Nu gælder det grønt. Jeg havde faktisk udelukket det stille og roligt, men der er bestemt gode muligheder nu.
Det blev bette Olav, der vandt. Mads var fremme, men han trak sig lidt i den meget kaotiske spurt. Nu gælder det grønt. Jeg havde faktisk udelukket det stille og roligt, men der er bestemt gode muligheder nu.
Dagen i dag var i hvert fald perfekt. Minimalt tab ift. Philipsen og Girmay, som ligner de to eneste konkurrenter. Et par sprinterdage mere som i dag og den er hans.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.