New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 206K
Fed, fed finale. Mads P sad for langt tilbage på Cipressa men lignede ikke en der havde benene alligevel.

Og forstår ikke Pogi lader farten gå helt ned inden spurten. MvDP kan accelerere som ingen anden, men hans topfart er ikke så høj. Som Asgreen og Mads P har vist.
Jeg tror de var på Max, og da Ganna henter skal de alle tre have syre ud ad benene.

Jeg tror Pogacar er overbevist om, at Ganna åbner og misser så van der Poel.

Jeg helt enig i, at MvdP skal slåes i en lang spurt

Jeg tror de var på Max, og da Ganna henter skal de alle tre have syre ud ad benene.

Jeg tror Pogacar er overbevist om, at Ganna åbner og misser så van der Poel.

Jeg helt enig i, at MvdP skal slåes i en lang spurt
Rigtig fed finale!
det der drone fottage paa nedkoerslen fra Poggie kan godt blive speandende naar billedkvaliteten bliver bedre.
Var det ikke en relativ lang spurt, han aabnede fra 300m?
Jeg haabede paa Ganna, naar det ikke kunne blive Mads - men kudus til MVDP el flot sejr!

Resultaterne siger helt sikkert noget andet, men det føltes som om han er langt fra. Hans store chance var nok sidste år
Sidste år synes jeg har var tæt på, trods alt. Starter lidt sent og i forkert gear.

Men når man på et dårligt år kører en 7’er hjem, så tænker jeg man har et fint bundniveau.

Men enig, han har været på podiet i andre monumenter, men tror bare hvis Pogacar kører 50 km udefra i Flandern eller i Roubaix sidste år med van der Poel er han også langt væk.

Men han er en top 4 (?) klassiker rytter

Sidste år synes jeg har var tæt på, trods alt. Starter lidt sent og i forkert gear.

Men når man på et dårligt år kører en 7’er hjem, så tænker jeg man har et fint bundniveau.

Men enig, han har været på podiet i andre monumenter, men tror bare hvis Pogacar kører 50 km udefra i Flandern eller i Roubaix sidste år med van der Poel er han også langt væk.

Han er helt sikkert blandt kandidaterne til at være The Best Of The Rest.

Problemet for ham i MSR er nok, at de andre er for friske. Han har brug for et hårdt løb til lige at file de værste tænder af de andres punch, før han for alvor kan være med. Det er lidt nemmere i Flandern og Roubaix.

Men tror han skal ud foran i Flandern for at have en chance alligevel. Når de andre fyrer den af på Koppenberg kan han bare ikke sidde med.

I Roubaix skal han "bare" undgå at brænde tændstikker af for tidligt, så han kan hænge på når MvDP kører. Det er trods alt lidt nemmere på flad vej.

Men bliver generelt spændende at se hvordan Trek griber klassikerne an. De er vel reelt det nye Wolfpack, som skal bruge hele holdet for at slå fænomenerne.

Problemet for ham i MSR er nok, at de andre er for friske. Han har brug for et hårdt løb til lige at file de værste tænder af de andres punch, før han for alvor kan være med. Det er lidt nemmere i Flandern og Roubaix.

Men tror han skal ud foran i Flandern for at have en chance alligevel. Når de andre fyrer den af på Koppenberg kan han bare ikke sidde med.

I Roubaix skal han "bare" undgå at brænde tændstikker af for tidligt, så han kan hænge på når MvDP kører. Det er trods alt lidt nemmere på flad vej.

Men bliver generelt spændende at se hvordan Trek griber klassikerne an. De er vel reelt det nye Wolfpack, som skal bruge hele holdet for at slå fænomenerne.
Jeg tror bare han er så god en rytter, at han aldrig får lov til at sidder 1.00 minutter ude i hverken Flandern eller Roubaix med typer som Asgreen, Küng, Bisseger, Stuyven, Skuijns osv. hvis han får lov at sidde ude, så er det alene eller i en meget lille gruppe, hvor han brænder tændstikker af.

Han har trods alt kørt podie i både Flandern og Roubaix de sidste to år. Og en 4’er til et VM.

Mest realistisk i Flandern er nok, at smide Vacek, Skuijns eller Stuyven ud foran og så lade dem hjælpe med at lukke et hul på f.eks 30 sekunder.

Latest posts

Back