New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 144K
Cykling
Den eneste måde jeg kan se ham tabe Flandern er en gruppe der komme ud foran, så han ikke kan bruge Kwaremont. Men UAE har jo meget stærke hold, som lægger et hårdt tryk fra KM 0, samt sender dødvægt med ud, som Del Toro igår.

Edit: Det var jo det Mads P forsøgte i 23 da han blev 3, men han manglede sidste halvdel af 3. gang på Kwaremont, da han blev hentet.
Ja. Der kan være en sag i at de undervurderer en for stærk rytter og lader dem komme afsted. Men det ligner bare ikke UAE.

Jeg tror bare han skal have lov til, at gøre hvad han plejer at gøre, og er rykket ligeså stærkt som normalt, så ville jeg lade ham køre og så have en gruppen med f.eks Poel, Mads P, Küng, Ganna, Stuyven og hvem der ellers lige er med, der kører ind på ham på hovedvejen og holder ham relativt tæt på.

Ingen sf delene, medgiver jeg, er specielt sandsynlige. Men det irriterer mig, at de gang på gang, prøver at køre med og så sidder de ellers mere eller mindre alle og kører mand mod mand. Istedet for at være organiseret.

Derudover har Pogacar jo også være forskånet for rigtige uheld meget længe. Havde han punkteret hvor Mads P gjorde sidste år i Roubaix, så var han ikke blevet 2’er - eller 3’er.

Det er ikke noget faktum at Seixas med en Pidcock der ikke skulle lukke to gange grundet uheld, ikke skulle kunne lukke.. det er netop gisninger, og så kan vi snakke om vi tror på det eller ej. Jeg gør ikkez men det havde været mere sandsynligt med begge to end kun seixas.

Nej, det er ikke noget faktum. Jeg anser det som højst usandsynligt af Seixtas skulle kunne have lukket Pogacar med lidt hjælp fra Pidcock. Jeg synes det er så usandsynligt et scenarie, at det er ret ligegyldigt at spekulere i.

Det her er et besynderligt rygte, der lanceres som reelle fakta: Dansk IT-virksomhed lægger 150 millioner kroner om året i Ineos. Der kan vel næsten kun være tale om Netcompany, men det er altså mange penge og hvorfor lige til dem?

(De kunne da nøjes med 120m kr/år og smide resten i et AGF-sponsorat)

Latest posts

Back