Sådan opfatter vi heldigvis tingene forskelligt. Jeg kan ikke se hvorfor det ikke gavner debatten - finder det som oftest godt at høre andre meningen end mine egne. Det kunne jo være jeg kunne lære noget (chancen er nok stor

).
Jeg ved ikke om han mangler respekt for kvinder generelt. Dit link-eksempel giver mig blot mere associationer hen imod en økonomisk vinkel på det at starte et kvindehold. Jeg ser det ikke som mangel på respekt for kvinderne. Der er ikke så mange penge i cykling i forvejen.
Der kan være en pointe med Alaphilippes kone men det kræver kendskab til de personlige forhold som jeg ikke har. Men betalte jeg en stjernemedarbejder en meget høj hyre og han ødelagde det med for mange fester og alkohol, så ville jeg også blive tvær.
Om han er ejer, CEO, sportsdirektør eller hvad det kaldes i cykling er ikke afgørende. Jeg opfatter det sådan, at han er i spidsen af holdet for at skabe sejre og sikre den økonomiske balance som ejerkredsen stiller til rådighed. I den henseende er det de færreste som ønsker at indgå i en tabsgivende forretning som ikke engang støtter hjørnestenen i det du plejer at arbejde med, da der ikke er Belgiske ryttere på et højt nok niveau.
Det ved jeg godt men så vidt jeg ved, er det ikke indført i cykling?
Det var heller ikke alle Danske fodboldklubber som havde lyst til at drive et professionelt kvindehold før det blev et krav.