New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 206K
Cykling
Nu var det sådan set ment som et indlæg om cykelløb... Altså at jeg synes, der skal gøres noget for at undgå alle de ekstremt forudsigelige og uinteressante løb, vi efterhånden har. Jeg elsker cykelløb for meget til at holde min kæft
;)
Det er vildt det kan lade sig gøre men det kan det vel også kun, fordi dem der kører bagved ikke kan blive enige (håber optimisten i mig).

Jeg havde ikke set annonceringen om angreb 80 km. ude men anyways, så kom jeg først senere hjem alligevel. Det blev en kort fornøjelse - der var Pogacar ca. 3 minutter foran og ingen organiseret jagt. Jeg skiftede videre til en anden kanal og så kun afslutningen senere.

Det er vildt det kan lade sig gøre men det kan det vel også kun, fordi dem der kører bagved ikke kan blive enige (håber optimisten i mig).

Jeg havde ikke set annonceringen om angreb 80 km. ude men anyways, så kom jeg først senere hjem alligevel. Det blev en kort fornøjelse - der var Pogacar ca. 3 minutter foran og ingen organiseret jagt. Jeg skiftede videre til en anden kanal og så kun afslutningen senere.
Nu var det selvfølgelig også et ubegribeligt svagt felt. Så på den måde var det vel forudsigeligt nok, at det endte med at minde om løbet i Jaen sidste år. Men det gør mig ganske enkelt trist, at det vidunderlige løb har været uinteressant tre år i træk. Jeg så 2018-udgaven inden, så kontrasten var ekstra slående...

Btw. har i overblikket over hvilken kanal sender de fleste cykelløb på?

Kun TV2:

Vingegaard vinder dagens Tirreno-Adriatico etape med 1.11 til forfølgerne. Stak tidligt på det sidste bjerg og ingen kunne følge med. Øgede endda til forfølgerne på den lange nedkørsel og det endda selvom forfølgerne arbejdede sammen.
Vi skal satme nyde Vingegaard, ikke sikkert vi nogensinde får en etapeløbsrytter som ham igen.
Han holder tilsyneladende af at køre udefra (y)

Det har ellers været et af kritikpunkterne på de internationale fora = han er en kedelig rytter som ikke angriber (altså som Pogacar).
Jeg har haft svært ved at se kritikpunktet men er til gengæld sikker på, at Vingegaard holder sig til en foruddefineret plan i Touren. Der skal ske noget ekstraordinært, hvis han skal fravige fra den og han tror på han har overhånden henover de tre uger.

Latest posts

Back