NĂĄ sĂĄ er FCK kampen i gang, jeg hĂĄber virkelig de fucker op, det mĂĄ jeg sige. Der er sĂĄ dejligt at se nĂĄr de smelter helt sammen derovre, fans, ledelse og medierne
NĂĄ sĂĄ er FCK kampen i gang, jeg hĂĄber virkelig de fucker op, det mĂĄ jeg sige. Der er sĂĄ dejligt at se nĂĄr de smelter helt sammen derovre, fans, ledelse og medierne
Et par spændende hold (og udekampe) der overraskende endte i CoL idag. Jablonec i stedet for Rangers er fint for mig, gider ikke Skotland og Jablonec og Liberec ligner fine byer. Twente i stedet for Qarabag er fedt, mest fordi Qarabag er lort, og så kunne et gensyn med Twente være sjovt. Escalades fra Andorra også noget sjovere end Kosovo. Jeg tænker 3 dage i Barcelona inden og så 2 timer i bil. Hajduk Split kender vi alle, kunne være en fed udebanetur og i hvert fald federe end lars tyndskids i Polen. Sint Truiden i Belgien er også federe end Cypern.
Eneste rigtig nederen resultat som jeg ser det er at Røde Stjerne overraskende ikke kunne slå Plzen.
Ja, det er en underlig vinkel at tage.
De forskellige lag er lavet for at få en jævn fordeling af modstandere til alle.
Individuelt kan seedningslagene i ligaspillet ikke bruges til andet end pikmĂĄling.
Helt klart at lodtrækningen betyder meget (igen), for mulighederne for at vinde kampe.
Det var mere fordi, vi stod til at have samme chancer for at møde de Danske hold i skemaet, som at møde de andre (hvis jeg læser det rigtigt). Jeg vil helst ikke møde de Danske hold men hellere have oplevelsen med de andre.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.