New posts

Conference League 2026/2027

• Thread starter Thread starter Akrobaten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 53
  • Views Views: Views 2K
Last edited:
Qarabag ryger formentlig i pot sammen med FCK og FCM.
Da vi ikke kan trække andre danske hold, så øger det chancen til 25% for at skulle til Aserbajdsjan igen.
Alle tre hold skal dog først lige lige leve op til deres favoritværdighed i aften. Det samme skal Benfica...
ER det ikke 12,5% eller er det sikkert med hjemme/ude?

:)
Der er faktisk omkring 30%(15% hjemme / 15% ude) chance for at møde Qarabag, da Qarabag ikke kan møde Ararat fra Armenien grundet konflikt mellem landene.
Man får en hjemme og udekamp i hver seedingshalvdel, så hvis Pot 1 giver en hjemmekamp, så bliver Pot 2 en udekamp.
Det samme gælder med Pot 3 og 4, samt Pot 5 og 6.

Nedenfor ses procenterne lige nu, men der kan ske meget i aften, men for mig ville de tre drømmeaways være:
Fra Pot 1 elller Pot 2: Ajax
Fra Pot 3 eller Pot 4: Panathinaikos eller Brighton
Fra Pot 5 eller Pot 6: Mjällby(Spilles på Olympia i Helsingborg)
1787816914712.webp

Der er lodtrækning kl 14:00 til Conference League. Europa League er kl 13:00, og Champions League lodtrækningen er i aften.
Og om morgen kommer der yderligere info ud om, hvem man feks ikke kan trække osv.
Som jeg forstår det, så har alle "pladserne" et nummer, og det ligger allerede fast, at nr 1 skal møde 4 hjemme, 10 ude, 18 hjemme osv (tænkt eksempel)
Og så går lodtrækningen ud på, at hvert hold får sit nummer, hvorefter man så kan blive nødt til at rykke på noget af det, hvis vi feks skulle trække FCM.

Riga ude. Direkte fly fra Århus. Billige flybilletter.
Ruten lukker ned sidst i oktober, så det er kun aktuelt hvis vi trækker dem på udebane i runde 1 eller runde 2.

Amsterdam tilgengæld, så bliver det ikke nemmere. 6 daglige afgange fra Billund, 4 daglige afgange fra Aalborg og 12-14 daglige afgange fra København.

Ruten lukker ned sidst i oktober, så det er kun aktuelt hvis vi trækker dem på udebane i runde 1 eller runde 2.

Amsterdam tilgengæld, så bliver det ikke nemmere. 6 daglige afgange fra Billund, 4 daglige afgange fra Aalborg og 12-14 daglige afgange fra København.

Fandens også. Jeg var med flyet til Riga i sommer. 400 kroner for en returbillet.

Latest posts

Back