New posts

Conference League 2026/2027

• Thread starter Thread starter Akrobaten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 216
  • Views Views: Views 6K
Braga kan også være en kamp, hvor begge hold efter 60 minutter kan leve med en uafgjort. Lidt ærgerligt, at vi spiller mod dem i minus 3-4 grader i December.

Jeg tror vi nappe de to lette hold, og så får vi 1 point mod Twente, Brugge og Braga og så enten 1 eller 3 i Bergen. Så enten 8 eller 10
Hvordan ved du at vi skal møde dem i december ?

Programmet kommer først her i weekenden.

Hvis man giver modstanderne point i forhold til Tipsbladets vurdering af hvor vanskelig en modstander de er, med 1 som svagest og 6 som stærkest så er vores lodtrækning nok lidt bedre end de øvrige danske holds. Det er kun Twente fra Pot 3 der er i den tunge ende.

FCM AGF FCN FCK
Pot 1 3 1 6 1
Pot 2 1 3 2 5
Pot 3 1 5 2 4
Pot 4 3 1 3 5
Pot 5 6 1 6 1
Pot 6 2 2 6 3
I alt 16 13 25 19

Jeg er ganske fint tilfreds. Havde måske været bedre med Braga ude og så Gent eller Brann hjemme da Braga nok er 0 point alligevel. JEg ser mulighed for point i en del af kampene, og frygter sådan set ikke Twente hjemme. Der kan vi godt lave 1 point. Og så slipper vi for de seriøst lange rejser østpå. Alt i alt ganske positivt.
Kender ikke rigtigt saa meget til dem, men er de saa vilde? - jeg troede at top3 i Portugal var en klasse for sig.

Jeg vil gerne komme med en forudsigelse, aner ikke hvor gode odds er.

Jonas Wind er skadet når vi møder Braga.

Sandsynligvis har hans badetøffel siddet fast i en klapstol, da de spillede i Andorra og han er faldet og brækket armen
Ja der er nok en væsentlig risiko for at det sker, det vil være en væsentlig styrkelse af dem hvis han ikke spiller.

Latest posts

Back