New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 784
  • Views Views: Views 26K
Added to Calendar: 11-08-26

Hvad hedder det i næste runde?

• Total voters
    72
  • Poll closed .
Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00
Gode pointer.

Ledelsen har på intet tidspunkt indikeret at vi partout skulle i CL.

Men mange fans er forståeligt blevet berusede af mesterskabet og miraklet i Poznan.

Nu kom realitetschecket mod en stærk modstander.

Og et nyt hold skal nu spilles sammen.

Imens vil en del herinde nok fortsætte deres korstog mod CV.
Nu skal vi ikke gøre Sabah bedre ende er. Det var nærmere et svagt agf end en stærk modstander. Deres træner havde også overtaget på JP i begge kampe. JP har mildest talt virket rådvild i de her kampe og er blevet totalt overrumplet. I aften skulle man næsten tro han ikke havde set første kamp. Jeg synes i aften især var elendigt trænerarbejde. Intet ændrer han mens alle kan se det bare var et spørgsmål om tid før Sabah fik scoret. Ikke på noget tidspunkt tænkte man at nu har vi et overtag. Taktisk overmatchet og på banen lignede spillerne drenge mod mænd. De virkede slet ikke klar så guderne skal vide hvad de har snakket om og forberedt sig på for Sabah gjorde meget af det samme som sidste uge.

Jeg synes personligt at som minimum Carstensen skulle have været skiftet ud i pausen. Med både ham og Andersen gult i første halvleg var vi sårbare i deres side. (F.eks Emmery ind for Carstensen og Links og han byttet side). Knudsen var en af vores svageste i første opgør og synes det samme i dag. Jeg havde håbet på Sebastian Jørgensen noget tidligere eller Anderson som jeg ikke er stor fan af.
Derudover må jeg sige, at det godt kan være at vi ønsker at være et spillende fodboldhold fra målmanden af, men det kostede os 2 mål og sjældent at vi kunne viderespille fra målmand og op til midtbanen uden boldtab.

Det mest irriterende ved AGFs optur er alle de nye medløbere og eksperter der popper frem diverse steder og skal kloge sig på tingene.
Hvis ikke du har været med i årene med nedtur, så lad vær og komme frem og kloge dig nu.
Det her det er ikke en trend, eller en dille man lige hopper med på fordi ens fomo er bange for at være udenfor.
(Ikke myntet på nogen herinde, bare en generel observation)

Dagens sejr i dag var alle dem der rejse til Baku og støttede holdet! Kæmpe respekt!

Det mest irriterende ved AGFs optur er alle de nye medløbere og eksperter der popper frem diverse steder og skal kloge sig på tingene.
Hvis ikke du har været med i årene med nedtur, så lad vær og komme frem og kloge dig nu.
Det her det er ikke en trend, eller en dille man lige hopper med på fordi ens fomo er bange for at være udenfor.
(Ikke myntet på nogen herinde, bare en generel observation)

Dagens sejr i dag var alle dem der rejse til Baku og støttede holdet! Kæmpe respekt!
Kæmpe stort HØRT!!
Jeg kommer fortsat til at have AGF-trøje på i morgen, vel vidende at børn på min skole i Vejleområdet er vokset op med at AGF er hadeholdet, og jeg derfor står op til en dag hvor jeg skal sige “Ja jeg synes også de var ringe i går, men jeg holder stadig fast i mit hold - og det gør jeg uanset hvad!

(Og se så lige jeres eget flotte holds præstationer i øvrigt - nyd VBs flotte meritter i jeres levetid 🤣🤣)

Latest posts

Back