Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00
HumphreyBogere
Member
Last edited:
Men altså, det er de jo sådan helt objektivt ikke. Kigger du på fodboldstatistik ligger både Jønne og Knudsen mig bekendt meget lavt på progressive afleveringer og driblinger. De mister ikke decideret bolden/losser den langt, men du kan som udgangspunkt regne med at den bliver lagt baglæns eller sidelæns af til nærmeste kammerat.Jeg er helt med på, at Hedenstad er et kæmpe problem. Vi spiller med 4 mand nede bagi i dag, og det hæmmer os fordi vi i nogle tilfælde kunne have klaret os med Hansen.
Jeg synes der er lidt let, at sige vores midtbanespillere ikke er presbrydende. Det kan man altså sagtens komme rundt om med rotationer. Men det kræver gode boldspillere i forsvaret og hos keeperen
Dermed ikke forstået at de ikke er gode spillere - de har bare nogle andre spidskompetencer og komplementerer desværre hinanden elendigt, lidt à la Hjulmand og Højbjerg på landsholdet. 2x midtbaneslider på 6'eren er en stendød fodbold-meta. Vi mangler helt desperat én af Solbakken eller Yakob, der faktisk kan flytte bolden op ad banen.
Får man ikke dem tilbage mener jeg gravalvorligt man er nødt til at spille med Arnstad på den ene 6'er og hente yderligere en spiller til pladsen. Vi er helt sindssigt forudsigelige lige nu, da vi nærmest kun evner at spille den over kanterne.