New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: AGF - Sabah FK, 5. August kl 18.30

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 488
  • Views Views: Views 17K
Added to Calendar: 05-08-26

Jønsson skulle kkke have spillet 90 minutter mod Lyngby. Så de 45 i dag var nok planlagt
Nej. Det var taktisk. JP blev interviewet om det. Arnstad skulle ned på midten og enten Knudsen eller Jønsson skulle ud. Det blev Jønne, da han ikke kunne holde til 90. Han kunne sagtens have spillet et stykke ind i anden halvleg, hvis der ikke skulle ændres taktisk

I Lyngby havde Kahl behov for et hvil, det gav vi ham ikke.

I efteråret havde Nicolai Poulsen tydeligvis brug for en pausen, men blev presset igennem. Han har siden December spillet 94 minutter. Nu virker det næsten som om man har glemt det, med den måde man presser Tingager på banen.

Thomas Loft på P4 sagde han havde råbt henimod den fysiske stab. Jeg var væk 10 minutter, så kunne selv se det.
Ja, enig i disse eksempler. Men mener du, at man skulle have sparet flere i dag (udover Tingager)?

Ja Tingager var tydeligt frustreret. Svært at sige, hvad det skyldtes. Om det bare var frustration over ikke at kunne spille, eller han ville have været udskiftet tidligere er svært at sige. JP havde angiveligt ikke opdaget det, før han blev spurgt ind til det i studiet. Det kan selvfølgelig være en let måde, at komme uden om spørgsmålet på.

Edit: Kan se andre har forklaringen på hans frustrationer.

Jeg er sådan set helt enig, men jeg kan godt frygte at henter man en dyr profil kan der blive langt mellem snapsene i foråret.

Der skal man virkeligt være dygtig til at finde en balance.
I første omgang skal vi spille et hav af kampe i efteråret så der har vi ret meget brug for en ekstra mand. Og gerne en der er mere komplet end Bogere.

Hvis vi så står med to stærke angribere til lidt færre kampe i foråret, så er det udelukkende et positivt problem. Og hvis Bogere fortsætter sin udvikling, så er han næppe i klubben efter næste sommer alligevel.

Jønne, Røsler og Bogere var mine mom idag, med et godt stykke ned til næste.

Er spændt på om vi når at få ladet batterierne nok op til på tirsdag.
Det skal vi simpelthen kunne. Også med rejse til Azerbaijan osv. Og dem der kæmper med at kunne spille 90 minutter pt. bør være betydeligt tættere på til den tid.

"Hundehoveder! Hængerøve! Lusede amatører! Elendige klamphuggere! Latterlige skidesprællere! Elendige socialdemokrater!"

I er fandme mange der bliver med at stave det forkert. Hvorfor ???? Sorry det skulle gå ud over dig [Donmiguel], men der 3-4 stykker der bliver ved og ved.
Stik venligst det 'r' op hvor solen ikke skinner.

Nej, det var en åbenlys fejl, det tror jeg vi alle er enige om. Også at han nok skulle være sparet i Lyngby også.

Mit spørgsmål gik blot på, om der var andre du mente skulle spares. For det kunne jeg ikke se behovet for.

Kahl, Jønsson, Emmery og Bech havde man nok valgt at hvile, hvis der havde været mulighed for det.

Det positive er, at vi har set meget til Bogere, Storch og Camara. Til gengæld har vi sikkert set mindre til TK, som ellers havde fortjent mere spilletid.

Og fingrene er krydsede for at truppen kommer sig på de 6 dage og man derfra har flere på plads, så der kan roteres mere frivilligt.

Jeg håber virkelig at de der kan se, at Andersons kvaliteter bare mangler nogle kampe, så relationerne kommer på plads for at komme til deres ret, får ret.
... eller om han kommer til at spille hver gang, selvom han bliver ved med at genere dem der ikke er så begejstrede for ham.

På wingbacken ligger det noget mere i rollen at holde på bolden, og det var ikke fordi Carstensen fik mig til at opgive tanken om MA på WB.

Når han kommer ind modt på banen må der gerne være lidt mere flow, så han også foretager hurtigere afleveringer og varierer lidt mere. Og så er han nok færdig med dødboldene, hvis han bliver ved med de svage aktioner.

"Hundehoveder! Hængerøve! Lusede amatører! Elendige klamphuggere! Latterlige skidesprællere! Elendige socialdemokrater!"

I er fandme mange der bliver med at stave det forkert. Hvorfor ???? Sorry det skulle gå ud over dig [Donmguel], men der 3-4 stykker der bliver ved og ved.
Stik venligst det 'r' op hvor solen ikke skinner.
Du kan lige tage Anderson med to s'er med i den smøre😉

Ja, enig i disse eksempler. Men mener du, at man skulle have sparet flere i dag (udover Tingager)?

Ja Tingager var tydeligt frustreret. Svært at sige, hvad det skyldtes. Om det bare var frustration over ikke at kunne spille, eller han ville have været udskiftet tidligere er svært at sige. JP havde angiveligt ikke opdaget det, før han blev spurgt ind til det i studiet. Det kan selvfølgelig være en let måde, at komme uden om spørgsmålet på.

Edit: Kan se andre har forklaringen på hans frustrationer.
Jeg er 100% overbevist om, at Tingager skulle være sparet - både lørdag og i dag.

Vurderingen af, at én kamp - i et dobbeltopgør - er så vigtig, at man vil risikere en længerevarende skade virker skør.

Nu vandt vi uden Tingager, og velsagtens med en udskiftning mindre - i princippet. Og nu skal vi så forsvarer den hjem, uden ham (antager jeg). Jeg tror det havde været bedre at gøre det den anden vej rundt.

Hvis Kahl skulle være sparet lørdag, men spiller 78 minutter plus tillægstid, så gætter jeg på at den pause nok skulle have været her i stedet.

Hvis Bech havde ondt, hvis jeg forstod Poulsen rigtig lørdag, i hele kroppen, og samtidig leverede i underlig sløj indsats i dag, ja så er jeg ikke afvisende over for, at han måske heller ikke skulle have spillet 90 minutter i dag.

Mht Tingagers reaktion, så virker det jo også nærmest tragisk, at man først (for anden kamp i træk) smider en skadet spiller på banen, og så ikke har udskrifteren klar.

Latest posts

Back