New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: AGF - Sabah FK, 5. August kl 18.30

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 488
  • Views Views: Views 17K
Added to Calendar: 05-08-26

Kamptråd CL-kval runde 3: AGF - Sabah FK, 5. August kl 18.30
Vurderingen af, at én kamp - i et dobbeltopgør - er så vigtig, at man vil risikere en længerevarende skade virker skør.
Nu kender vi jo ikke den præcise skade, så det kan jo også være at risikoen for at forværre den er minimal.

Ikke at det er optimalt at spille med den slags, da man risikerer at få overbelastningsskader andre steder, men tænker man ikke løber en unødig risiko for en længerevarende skadespause.

Nu kender vi jo ikke den præcise skade, så det kan jo også være at risikoen for at forværre den er minimal.

Ikke at det er optimalt at spille med den slags, da man risikerer at få overbelastningsskader andre steder, men tænker man ikke løber en unødig risiko for en længerevarende skadespause.
Jeg aner ikke hvad han fejler. Men har er og var tydeligt hæmmet. Hans krop kunne holde til 23 kampe sidste år. Som du selv siger, så øger det jo risiko for at få andre skader fordi man kompensere.

Jeg gætter, men jeg tror også Nicolai Poulsens skade blev forværret henover efteråret hvor han spillede 16-18 kampe med store smerter. Derfor gætter jeg på det også tilfældet her.

Jeg gætter også på, at meget få læger vil anbefale man spillede med så store smerter og gener.

MA har ikke overbevist mig endnu, men okay det har også været en tough start for AGF. De trænger til vinterpause
Jeg synes virkelig ikke han har skuffet. Han bliver kastet rundt. Han er den spiller der bliver lavet flest frispark på, igen i dag, fordi modstanderne har et behov for at stoppe ham.

Jeg er sikker på han løste den højre wingback bedre end f.eks Arnstad

"Hundehoveder! Hængerøve! Lusede amatører! Elendige klamphuggere! Latterlige skidesprællere! Elendige socialdemokrater!"

I er fandme mange der bliver med at stave det forkert. Hvorfor ???? Sorry det skulle gå ud over dig [Donmiguel], men der 3-4 stykker der bliver ved og ved.
Stik venligst det 'r' op hvor solen ikke skinner.
skylder en øl... kæmpe sorry

Jeg synes ikke at Anderson for nok ros. Han spiller ganske fint uden bold og hans motor er bestemt ikke slukket. Han skal spille bolden mere og lave bedre driblinger men han skal have ros for hans spil uden bold.
Omkring 60-61 minutter, der laver han et tilbageløb og prikker bolden fra en modstander, vist til Knudsen. Han laver selv en bolderobring. Og der bliver lavet 2 frispark på ham. Inden for 2-3 minutter

De stod i studiet og efter kampen og fortalte at Sabah jo altså også spillede femte kamp og var med i første kvalifikationsrunde. Der sidder jeg så som ikke-tv-ekspert og tænker om ikke Q1 blev spillet tidligere end Q2. Den azerbaijanske liga starter 14. august og Sabah har altså hidtil kun spillet en mistugekamp hver uge. Det bliver lidt mere lige forhold på det punkt i næste uge (fraset at det komprimerede program kan slide mere og nu er det så os der skal rejse langt.)

Jeg er sgu ret optimistisk i forhold til returen. Sabah spillerne går ud af kampen i dag med en følelse af at de da sagtens kan være med, at trænerens hysteriske bekymring omkring Emmery og Links var voldsomt overdrevet, at Arnstad og Bech intet havde at bidrage med, og at det vigtigste bliver at fokusere på Bogere.

Jeg tror på den anden side ikke at en 2-1 sejr bliver en sovepude for AGF, som f.eks. en 4-1 sejer ville være, jeg tror at de 6 dages hvile gør det muligt at rejse tidligt til Baku, og vende sig til klimaet og banerne, og at der er flere spillere som er klar til 90 minutter på Tirsdag end der var i dag.

Hold kæft hvor jeg elsker at se James Bogere spille fodbold. Den måde ham stormer rundt på når han har scoret. Den måde han danser på, længe efter holdkammeraterne er færdige med, at juble. Han hygger sig og har det sjovt. Han nyder det på den helt rigtige måde. Den måde han presser på, HELE kampen igennem. Han er jo en pres maskine. Det er helt vildt.

Jeg kan ikke stoppe med, at smile, når jeg ser på ham. Han er magisk. Vores ugandiske diamant. 🤍💙

Netop vendt hjem fra stadion, efter en massiv omvej, fordi politiet valgte at annullere et trafiklys og bare lade hovedvejen køre hele tiden, uden at lade trafik komme til fra sidevejene... så vi vendte kareten og kørte hjem via fucking Langå! Hvad fanden handlede dét om??

Nå, kampen:
Shit, jeg synes Sabah er gode! Pasningsstærke, hurtige, velorganiserede. Puha, det bliver en hård kamp om 6 dage. Men med ordentlig restitution og bedre kendskab til deres måde at spille på, så har jeg forhåbninger. Jeg har den som 50/50 nu.

Emmery havde en lidt bleg dag, han så træt ud, synes jeg.
Andersson løber meget, men får utroligt lidt ud af det og skal altså slippe den bold!
Arnstad, Knudsen og Jønsson (i første halveg) var fænomenale!
Bogere...jeg sagde til min makker, at jeg regnede med et mål fra ham i dag, fordi han de sidste to kampe bare har været dér hele tiden, altså der hvor bolden var. Han involverer sig, løber, kæmper, presser og byder sig til. At han så gik ind og lavede to drømmekasser, dén havde jeg ikke set komme. Vi skal stadig bruge en 9'er, vi skal bare også huske at give ham her minutter.
Colin Rösler ligner en god tilgang ved første øjekast. Han virker solid. Selvfølgelig var der afstemningsproblemer i et forsvar, der konstant ændrede konstellation kampen igennem... hvorfor var Tingager SÅ sur, da han blev skiftet ud?

Netop vendt hjem fra stadion, efter en massiv omvej, fordi politiet valgte at annullere et trafiklys og bare lade hovedvejen køre hele tiden, uden at lade trafik komme til fra sidevejene... så vi vendte kareten og kørte hjem via fucking Langå! Hvad fanden handlede dét om??

Nå, kampen:
Shit, jeg synes Sabah er gode! Pasningsstærke, hurtige, velorganiserede. Puha, det bliver en hård kamp om 6 dage. Men med ordentlig restitution og bedre kendskab til deres måde at spille på, så har jeg forhåbninger. Jeg har den som 50/50 nu.

Emmery havde en lidt bleg dag, han så træt ud, synes jeg.
Andersson løber meget, men får utroligt lidt ud af det og skal altså slippe den bold!
Arnstad, Knudsen og Jønsson (i første halveg) var fænomenale!
Bogere...jeg sagde til min makker, at jeg regnede med et mål fra ham i dag, fordi han de sidste to kampe bare har været dér hele tiden, altså der hvor bolden var. Han involverer sig, løber, kæmper, presser og byder sig til. At han så gik ind og lavede to drømmekasser, dén havde jeg ikke set komme. Vi skal stadig bruge en 9'er, vi skal bare også huske at give ham her minutter.
Colin Rösler ligner en god tilgang ved første øjekast. Han virker solid. Selvfølgelig var der afstemningsproblemer i et forsvar, der konstant ændrede konstellation kampen igennem... hvorfor var Tingager SÅ sur, da han blev skiftet ud?
50/50 er alt for meget til AGF - de er jo tæt på at være Real Madrid vi mødte i dag, jeg har den altså Aller højest til 90/10, selvom vi fører inden returen, det bliver tæt på umuligt i Baku o_O

Troller du? I så fald er det lidt plat. Jeg har ikke skrevet noget, der bare minder om.
Men hey, you do you.
Jeg bliver bare træt når jeg hører den helt absurde pessimisme, det lyder jo som Frej Elbæk. Odssætterne har os til med 65% sandsynlighed at komme i Champions League efter denne kamp (altså både vinde denne runde og knockout runden). Du mener at det er Fifty Fifty om vi kan tage til Baku med en føring i bagagen og komme videre imod Sabah?!? 🤣 Hvilket hold så du i dag? Var det et forklædt Arsenal hold der var på besøg i Randers?

Jeg bliver bare træt når jeg hører den helt absurde pessimisme, det lyder jo som Frej Elbæk. Odssætterne har os til med 65% sandsynlighed at komme i Champions League efter denne kamp (altså både vinde denne runde og knockout runden). Du mener at det er Fifty Fifty om vi kan tage til Baku med en føring i bagagen og komme videre imod Sabah?!? 🤣 Hvilket hold så du i dag? Var det et forklædt Arsenal hold der var på besøg i Randers?
Hvor har du set de odds henne? Det tror jeg nemlig slet ikke på. Snarere på 65 pct for at slå Sabbah ud

Dit synspunkt og din holdning er helt ok. Grinesmileyen skubber det imø et helt forkert sted hen.

Latest posts

Back