Jeg gætter på at vi stiller en kvalificeret start- 11 og når kampen har sat sig og begge hold bare vil have tiden til at gå, kan vi skifte de 5 vigtigste.
Vi må håbe Gardin Lis nede i målet har åbnet for mørklægningen. Jeg husker stadig tilbage til Middlesbrough UEFA Cup kampagne i 2006, hvor man i både kvart og semi skulle score 4 mål i anden kamp for at gå videre. Det var fantastisk at gå videre begge gange på den måde. Jeg tror derfor på det
James Bogere og Jens Jønsson er begge med fra start, når AGF skal forsøge at skabe miraklet mod Lech Poznan i Champions League-kvalifikationen. Se Jakob Poulsens 11 udvalgte her.
Vi kommer i hvert fald til at bruge kampen til at afprøve noget. Fedt for Bogere at ramme sin først start-11. Det kan han passende gere med et hattrick. Og hvis ikke, så giver det i hvert fald nogle svar til JP i forhold til lige netop denne angrebsformation. Også i forhold til MA som wingback.
Hmmm...trods VPN siger app´en at jeg pga manglende licens ikke kan se med...lyder lidt som om VPN ikke virker? Men VPN ( VPN-byen )lyser op som "on"???
Excellent! I'd hate to win against anything but your very best
Mere seriøst: Det er godt nok en offensiv opstilling. Hvis Poznan holder hvad Niels har lovet, så får vi problemer, der er ikke mange defensive gram i det holder der...fremad banen kan det blive til lidt af hvert, og mega spændende at Bogere starter inde. Det læser jeg i øvrigt også som en erkendelse af, at Bech på 9'eren er et eksperiment, der er ved at være færdig.
Status fra Poznan. Flinke mennesker, Det Gamle Torv var fyldt med hviiie, buseskorte hele vejen til stadion. Ingen tjek af id ved indgangen. Alle bliver dog visiteret. Inkl stemmeningsbannerne der skulle rulles helt ud.
Mega fedt stadion. Dog er der kun 1 salgsstand til hele udebanesfsnittet og det går langtsomt. Har rykket med 2 meter på 40 minutter, og der er stadig 3-4 meter til skranken…..
Excellent! I'd hate to win against anything but your very best
Mere seriøst: Det er godt nok en offensiv opstilling. Hvis Poznan holder hvad Niels har lovet, så får vi problemer, der er ikke mange defensive gram i det holder der...fremad banen kan det blive til lidt af hvert, og mega spændende at Bogere starter inde. Det læser jeg i øvrigt også som en erkendelse af, at Bech på 9'eren er et eksperiment, der er ved at være færdig.
Det er hvad jeg gerne vil se - de to på vante positioner og Bogere med en chance. Nu skal han bare gribe den
Er også spændt på Jønsson fra start men kampen er en halv gratis omgang og hvis han kun kommer i gear med kamp minutter, så er det helt oplagt. Syntes han så gotd ud sidst selvom der mangler lidt i afleveringerne (det var meget bedre end i træningskampene).
De Polske medier har også gengivet klubbens advarsel til fans om ikke at bære GF farver i byen.
Liga Mistrzów - Przed rewanżem w II rundzie el. Ligi Mistrzów, Aarhus zwrócił się z apelem do swoich kibiców przed wyjazdem do Poznania. Mistrzowie Danii w oficjalnym
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.