New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 115
  • Views Views: Views 7K
Der var faktisk en ret stor fejl i mit opslag.
Nogle af holdene på listen skal gennem Q1 for overhovedet at nå dertil. De er kun på listen ud fra deres forventede sejr i den runde.

Det betyder, at de fem dårligste af de seeded på den første liste, rent faktisk kan blive skiftet ud med fem hold, der på papiret er endnu dårligere.

Q1 ser sådan ud.

1779098082430.webp

Nogle af holdene på listen skal gennem Q1 for overhovedet at nå dertil. De er kun på listen ud fra deres forventede sejr i den runde.

Det betyder, at de fem dårligste af de seeded på den første liste, rent faktisk kan blive skiftet ud med fem hold, der på papiret er endnu dårligere.

Q1 ser sådan ud.

View attachment 7000

Der er altså nogle hold på de lister som jeg gerne så os møde - med henblik på at gå videre.

Tyche tilsmile os lidt i den forbindelse 🤞

Q1 ser sådan ud.

View attachment 7000
Men AGF kommer kun til at møde seedede hold (dvs. nok ikke nogle af ovenstående).

De fem øverste på listen vil være seedede, og derfor være mulige modstandere.
Skulle de tabe i runde 1, vil det hold, der slår dem, overtage seedningen.

Det er ikke utænkeligt at vi mister nogle af dem, alt efter hvem de trækker.
Der er nogle useede hold i 1. runde, som jeg tror er stærkere end deres koefficient antyder.
Ikke mindst de ungarske mestre fra Györ.

På samme måde er vi nok heller ikke en drømmemodstander for mange hold at skulle trække fra den useedede pulje i Q2.

Latest posts

Back