New posts

Artikler om spillerne og klubben

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 222K
Status
Not open for further replies.
Surprise! Nej vel? Viser sig at den ene klager har en beef med klubben og selvfølgelig er fan af en anden superliga klub. Hvem vil gætte på hvem han holder med? (Jeg spørger, jeg ved det ikke 😅)
Ha! Han omtaler det selv som "gymnastikFORENINGEN", men anklager det for at være reklame for A/S.

Gad vide, om kommunen havde set anderledes på det, hvis de havde haft indsigt i den korrespondance? 😁

Anyway, her er en artikel, som kan forklare det personlige hævntogt:

Ondt blod mellem AGF og FCK gjorde vi fik et bud afvist på Thomas Jørgensen.

Altså, jeg synes det er en tynd kop te det der. Mit personlige bud er at SIB ikke har ville give FCK den der Buy Back klausul som VFF har givet. Hvilket er klogt i min bog

Det er satme små sko at gå i hvis man vil have fjernet et AGF maleri på et elskab.....damn de sko må stramme gevaldigt.

Hvis man slår firmaerne op så sender heden da ikke guld i den retning, og jeg tror også at Mafra og afrika fylder mere for steinlein.....umiddelbart er jeg ikke bekymret.

Men Peter Johanesson må godt nok hade AGF af et godt hjerte, har han spillet der som ung og fik mange olfeter....for ellers forstår jeg ikke hans had.

Økonomiske sværvægtere kan vi dog ikke kalde det 2, nedenfor er link til deres regnskaber:-)

Ha! Han omtaler det selv som "gymnastikFORENINGEN", men anklager det for at være reklame for A/S.

Gad vide, om kommunen havde set anderledes på det, hvis de havde haft indsigt i den korrespondance? 😁

Anyway, her er en artikel, som kan forklare det personlige hævntogt:

Den Kontrovers er vist gået min næse forbi ellers også har jeg glemt alt om det. FCM benægter ethvert kendskab til det, men at de skulle omgå reglerne for at få en fordel og ikke tage så meget hensyn til børnene er cirka det mest FCM’ske man kan forestille sig. Peter Johannesson har gået i en god skole der, men når han er ansat i FCM og børnene skulle træne i Ikast er sammenhængen svær at overse… Gad vide hvad det udviklede sig til, er han muggen fordi de ikke slap afsted med det? Ifølge det her flyttede de først adressen til Ikast, siden skiftede de navn og rykkede i kontorfællesskab i Skanderborg.

Og på deres hjemmeside står han sammen med Sory Kaba.
En lille forsmået, lettere fedladen type.
Kæft hans sko må stramme eller også mangler han en testikel eller to.
Men det er jo sådan set ikke underligt at der findes smålige typer som ham her Peter Johannesson der ude, det er jo ikke pinligt for ham at han lykkes med at ødelægge et kunstværk. Det er tilgengæld enormt pinligt for Aarhus Kommunes Juridiske afdeling, som virkeligt ikke er i stand til at løse særligt mange problemer, når selv sådan et simpelt problem som dette er uden for deres kompetencefelt. Hvad er egentlig grunden til at vi investere så mange penge i den afdeling, det virker da som et enormt pengespild, penge der kunne gå til skoler, plejehjem eller daginstitutioner, går i stedet til at aflønne dyre medarbejdere der ikke kan løse selv de mest simple opgaver.

Men det er jo sådan set ikke underligt at der findes smålige typer som ham her Peter Johannesson der ude, det er jo ikke pinligt for ham at han lykkes med at ødelægge et kunstværk. Det er tilgengæld enormt pinligt for Aarhus Kommunes Juridiske afdeling, som virkeligt ikke er i stand til at løse særligt mange problemer, når selv sådan et simpelt problem som dette er uden for deres kompetencefelt. Hvad er egentlig grunden til at vi investere så mange penge i den afdeling, det virker da som et enormt pengespild, penge der kunne gå til skoler, plejehjem eller daginstitutioner, går i stedet til at aflønne dyre medarbejdere der ikke kan løse selv de mest simple opgaver.
Medmindre du har særligt kendskab til afdelingen eller selv arbejder der, synes jeg det er en ret offensiv konklusion baseret på et enkelt eksempel :)

Ville vi ikke sidde og smågrine, hvis en hvid med bopæl i Herning havde held til at sabotere et eller andet med relation til FCM?

Jeg tror nok jeg ville, selvom jeg også ville gøre mig private overvejelser om personen.

Jeg har svært ved at se mig selv finde glæde i at et FCM-logo blev fjernet i Herning.
Ikke at jeg dog tror Herning kommune ville bøje sig på en lignende sag.

Medmindre du har særligt kendskab til afdelingen eller selv arbejder der, synes jeg det er en ret offensiv konklusion baseret på et enkelt eksempel :)
Et enkelt eksempel?!?:
…og det er bare dem jeg lige kan komme på - der er langt flere derude, inkompetencen er enorm!

Et enkelt eksempel?!?:
…og det er bare dem jeg lige kan komme på - der er langt flere derude, inkompetencen er enorm!
Fair nok. Det var mere end et eksempel. Det tager jeg til efterretning.

Jeg vil dog stadig mene, at der kan være omstændigheder og detaljer vi ikke kender til i hver af de eksempler der kan forklare de artikler du linker til. Også andre end inkompetence. Måske er det et udtryk for at reglerne er for komplicerede. Hvad ved jeg. Men jeg skal ikke kloge mig mere på noget jeg ikke har sat mig ind i.

Jeg er dog ikke sikker på, at borgerne i kommunen er bedre stillet uden en juridisk afdeling.

Men det er bare min holdning. Det er helt fint, hvis du ikke er enig.

Fair nok. Det var mere end et eksempel. Det tager jeg til efterretning.

Jeg vil dog stadig mene, at der kan være omstændigheder og detaljer vi ikke kender til i hver af de eksempler der kan forklare de artikler du linker til. Også andre end inkompetence. Måske er det et udtryk for at reglerne er for komplicerede. Hvad ved jeg. Men jeg skal ikke kloge mig mere på noget jeg ikke har sat mig ind i.

Jeg er dog ikke sikker på, at borgerne i kommunen er bedre stillet uden en juridisk afdeling.

Men det er bare min holdning. Det er helt fint, hvis du ikke er enig.
Det går da ellers fint i Herning;)

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back