New posts

Artikler om spillerne og klubben

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 222K
Status
Not open for further replies.
Artikler om spillerne og klubben
Rigtig fin (og lang) artikel om Max Power :)

Rigtig fin (og lang) artikel om Max Power :)

Ja, det kom lidt bag på mig at bold.dk også kan det, altså længere artikler på et rimeligt fint niveau.

Det kommer lidt bag på mig, hvor meget mr. Power har behov for at rose Saudi-Arabien.
Jeg læser det alene ift. klubben han var i og hvordan han blev behandlet. Er man uønsket i en klub i Tyrkiet f.eks. virker det jo nærmest til at man vågner op med et hestedhoved i sengen, hvia man ikke vil rive sin kontrakt over. Her virker det til at han er blvet behandlet rigtigt godt, har trænet fuldt med og haft adgang til alle faciliteter. Hvilket jo også er nemt nok når klubben har uanede ressourcer. Så tror bare det skal ses i den kontekst.

Last edited:
Jeg læser det alene ift. klubben han var i og hvordan han blev behandlet. Er man uønsket i en klub i Tyrkiet f.eks. virker det jo nærmest til at man vågner op med et hestedhoved i sengen, hvia man ikke vil rive sin kontrakt over. Her virker det til at han er blvet behandlet rigtigt godt, har trænet fuldt med og haft adgang til alle faciliteter. Hvilket jo også er nemt nok når klubben har uanede ressourcer. Så tror bare det skal ses i den kontekst.
Det vil nok ikke være første gang, i den del af verden, at der er krav til kommunikation omkring klub, land osv i en aftrædelsespakke.

Det kommer lidt bag på mig, hvor meget mr. Power har behov for at rose Saudi-Arabien.
Det kommer ikke bag på mig. Max Power valgte aktivt at tage til Saudi Arabien i første omgang - han er ikke af den overbevisning, at pengene lugter dernede.

Dernæst er han en fortsat aktiv fodboldspiller, som måske skal på jagt efter en ny kontrakt til sommer. Så forstår jeg godt, at man ikke har behov for at brænde broer.

Mon ikke snart Janni Serra bliver erklæret fodboldinvalid, det har ingenting ændret at komme hjem til Tyskland, han er fortsat for ustabil til at kunne spille fodbold på topniveau :

Jeg synes, at du er ret hård her. Miroslav Klose siger vel netop, at han håber at have ham tilbage i truppen til weekendens kamp. Derved siger han også, at han ikke har afskrevet Serra. Det handler om form og definitionen af form.

Der er ikke - og har aldrig været noget i vejen med Serra form, det er noget andet der er i stykker.
Artiklen fortæller da, at anklen har været i stykker. Det kan jo godt gå ud over kampformen.

Jeg antager, at du insinuerer spekulationerne om psykiske udfordringer - jeg skal ikke kunne sige, om der er noget, men det er vel ikke blevet italesat andre steder end blandt fans?

Artiklen fortæller da, at anklen har været i stykker. Det kan jo godt gå ud over kampformen.

Jeg antager, at du insinuerer spekulationerne om psykiske udfordringer - jeg skal ikke kunne sige, om der er noget, men det er vel ikke blevet italesat andre steder end blandt fans?
Han nævnte selv i sidste sæson, at han ville melde ud, hvad det var der var galt med ham når sæsonen var slut, men der kom aldrig noget ud. I artiklen blever det sagt at han har spillet 2 kampe på andetholdet siden anklen skulle have holdt ham ude, så der er ingen skader i øjeblikket, men der går nok ikke længe inden han mærker noget igen.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back