New posts

Artikler om spillerne og klubben

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 222K
Status
Not open for further replies.
Artikler om spillerne og klubben
0-0 ved pausen.
Klassisk AGF halvleg, hvor de egentligt spiller godt, men der på den anden side ikke sker det helt vilde.

På plussiden:
Klaesson, der slutter halvlegen med et par kanon redninger.
Akoto er rigtigt god og sikker defensivt. Ikke nær så fremadrettet som Dalsgaard, men defensivt er jeg klart mere rolig ved ham end AJ.
Duelund gør det fint.

Negativt:
Bach - han har problemer og har snart sparet op til et rødt kort.
Mon ikke JA spiller anden halvleg?

Men hvis Duelund havde scoret en eller to, havde det så ikke næsten været en klassisk AGF halvleg, hvor vi spiller aggressivt, dynamisk og direkte og scorer rigeligt med mål samt har klart størst xG?

Jo absolut.
Min anke er mest, at vi på trods af et klart overtag kun kommer frem til 1-2 rigtigt chancer, som vi så brænder.
Det ser vi lidt for ofte, synes jeg.
Men generelt en meget opløftende træningskamp.

Jo absolut.
Min anke er mest, at vi på trods af et klart overtag kun kommer frem til 1-2 rigtigt chancer, som vi så brænder.
Det ser vi lidt for ofte, synes jeg.
Men generelt en meget opløftende træningskamp.
Du har helt ret i, at vi brænder for meget - men det har jo ikke været historien om det her efterår. Stadig tværtimod på trods af de seneste kampe med færre mål.

Og så er Kahls chance (på stolpen?) faktisk også en rigtig god chance, selvom det er ude omkring kanten af feltet. Så sammen med Duelunds 2-3 chancer (han er meget tæt på at dreje den ene op i krydset med et liggende hovedstød så det ud til), så synes jeg chanceproduktionen er glimrende på en halvleg. Men vi skulle selvfølgelig have scoret mindst et mål, hvis det skulle have været rigtig godt. Det er heldigvis ikke den vigtigste målestok for en træningskamp.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back