Artikler om spillerne og klubben
? Valletta er fra Malta. Sammenblander du Valetta og Vaduz?
? Valletta er fra Malta. Sammenblander du Valetta og Vaduz?
Hvilket i så fald betyder at du godt kan regne med at wiki (eller uefa) har en fejl. På Kassiesas hjemmeside kunne man allerede i morges læse, at den danske deltager i EL næste år bliver AGF eller Silkeborg. Den er simpelthen bare vild, den side.
Hold op, manglende søvn klær mig ikke.
Jeg synes BIFs strategi er medium risk. De har et fint sikkerhedsnet i form at relativt godt akademi, der har givet fine salg i form af eksempelvis Frendrup, Lindstrøm og Hermansen. Hvis vi tager dataen fra Transfermarkt er deres balance på transfers lige omkring nul over de sidste tre sæsoner.I forhold til vores okonomiske staasted, saa er Dan Hammers grundpraemis at okonomi over tid betyder mellem 70-80% af en klubs performance, det virker umiddelbart plausibelt.
Den anden praemis han argumenter for, er at fodbold er en highrisk branche, ergo skal der satses for at faa succes, men satses med en relativ hoj risiko for at det ikke lykkedes.
Ham indrommer/anerkender selv i podcasten at vi(AGF) har delvis succes med en lowrisk strategi.
Jeg kan godt folge de medfans som herinde argumenterer for at vi paa transfer delen korer lidt for meget lowrisk(paa andre parametre som scouting, akedemi er det vel ganske lovende?)
Min tokning er at vi stadigvaek bygger paa fundamentet, er det for konservativt i forhold til konkurenterne?, det er det maaske.
Selvom det er rigtig svaert at argumentere imod BIFs strategi, saa foretraekker jeg vores paa lang sigt, baade i folrhold til ejerforhold og ikke mindst i forhold til deres driftsunderskud.
Men vi de ender som mester og i CL, saa er deres sats jo mere end velykket.
Vi staar et godt sted, men der er lang vej, idag kommer de storste penge fra spillersalg, det tager antageligvis flere aar for vi kan regne med akademispillere som er klar til salg/forste holdet.
Det andet lange traek er at arbejde med at fordedre vores Europa kovitient.
Gaar det for langsomt? - muligvis, men saa laenge vi rykker os fremad paa en bearedygtige maade synes jeg det er legitimt.
Jonathan Hutters, Jacob Andersen (61’ Frej Elkjær, Mikkel Kannegaard, Tobias Anker, Luka Callø (85’ Malthe Friis-Christensen), Mark Ian Steffensen (33’ Rasmus Düring), Benjamin Hvidt (46’ Diesel Harrington), Julius Beck (61’ Lukas Falk), Frederik Emmery, Peter Bjur, Stefen Tchamche (85’ Frederik Munk)
Det er det. Han må virkelig have en stærk psyke. Håber sgu for ham, at det er slut med de uheldige skader. Vi går alle og håber at han bare brager tilbage stærkere end nogensinde, men chancen for et gennembrud i AGF er desværre nok ikke så stor. Men kan vi hjælpe ham videre til en karriere i en mindre klub eller genstarte i 1. division så er det også en god historie. Jeg frygtede for ham, at han var helt færdig efter den seneste skade.
Det var vel kun kloaken i Brøndbys omklædningsrum der var i stykkerEndnu en, som tørres af som AGFs ansvar. Jeg håber at JN får en snak med forpagteren en af dagene efter de seneste episoder. Jeg ved godt, at det er den slags der sker under et renoveringsprojekt (dog i det mindste ikke en brand i det her tilfælde).
![]()
Ombygning udfordrer AGF: Kloakvand flød i omklædningen
I søndagens kamp mod Brøndby blev spillerne mødt af brunt kloakvand, da de kom til pause – AGF beklager, at en prop i kloaksystemet førte til problemerne.bold.dk
Good hosting. Så føler de sig hjemme.Det var vel kun kloaken i Brøndbys omklædningsrum der var i stykker- det sker jo desværre under ombygninger.
Sang de så: Sewer, sewer, sewer...lille BI(f) omkring
Samme som Nizzleroy, men jeg kunne da stadig godt tænke mig at vide hvem der bliver nævnt.![]()
Top 5: AGF's næste stjerner
Hvem går i fodsporene på Albert Grønbæk, Sebastian Hausner og Thomas ’TK’ Kristensen? Bold zoomer her ind på, hvilke talenter, der er i støbeskéen hos AGF.bold.dk
Nogen der ved hvem der gemmer sig bag denne artikel. Jeg giiiiiiider ikke betale for de +-tiltag. Man kan fandeme ikke engang se side-9 pigen på EB uden at skulle betale for et +-abonnement.
I gratis udgaven nævner de kun Sauer og linker så til betalingsartiklen. Jeg tror ærlig talt ikke de rigtig ved noget. De har sikkert bare kigget på, hvem de yngste spillere i kamptruppen var været i løbet af sæsonen.Samme som Nizzleroy, men jeg kunne da stadig godt tænke mig at vide hvem der bliver nævnt.
Bud kunne være
Callø , Frej Elkjær , Solvi Stefansson, Jacob Andersen, evt Mikkel Bro hansen?
Mark Ian Steffensen som honorable mention?...
Personligt ser jeg et kæmpe lys i de to brødre fra TRIF Falk Hansen tvillingerne.
Mikkel Falk Hansen er først lige kommet tilbage efter en rigtig alvorlig skade, men de er altså rigtig spændende synes jeg.
Tænker du har ret.I gratis udgaven nævner de kun Sauer og linker så til betalingsartiklen. Jeg tror ærlig talt ikke de rigtig ved noget. De har sikkert bare kigget på, hvem de yngste spillere i kamptruppen var været i løbet af sæsonen.
De skriver, at de har talt med kilder fra Fredensvang med stor viden om talentmiljøet der. Søgaard har jeg ikke rigtig hørt om, men resten er ikke så overraskende.
Søgaard hvem?De skriver, at de har talt med kilder fra Fredensvang med stor viden om talentmiljøet der. Søgaard har jeg ikke rigtig hørt om, men resten er ikke så overraskende.