New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 149K
Ja, det virker ikke rigtig til, at AGF er villig til at bruge ret mange penge på kvinderne. En del afgange af gode spillere og så henter man nogle få ind ret sent. Jeg tror der skal ske store ændringer, hvis ikke de skal ende i den dårlige halvdel og måske endda med risiko for at skulle en række ned. Jeg synes ikke det lover godt. Jeg er slet ikke tæt nok på til at vide hvordan hverdagen er, og hvordan tilgangen er, men det ser ikke godt ud, når man kigger fra afstand.

Last edited:
Ja, det virker ikke rigtig til, at AGF er villig til at bruge ret mange penge på kvinderne. En del afgange af gode spillere og så henter man nogle få ind ret sent. Jeg tror der skal ske store ændringer, hvis ikke de skal ende i den dårlige halvdel og måske endda med risiko for at skulle en række ned. Jeg synes ikke det lover godt. Jeg er slet ikke tæt nok på til at vide hvordan hverdagen er, og hvordan tilgangen er, men det ser ikke godt ud, når man kigger fra afstand.
Og med al respekt - med fare for at blive savet midt over - så er kvindefodbold også bare et inferiørt produkt.
Spild af penge i mine øjne for et kedeligt produkt uden kvalitet.

Det skal jo bære sig selv økonomisk og derfor kan man selvfølgelig slet ikke konkurrere helt i toppen, men det virkede som om de faktisk havde bygget det op til noget der kunne være med i subtoppen og så er bunden nærmest faldet ud af det. Jeg ved ikke om man får noget information fra kommentatoren hvis man ser en kamp, men det burde jo ikke bare handle om at man har mistet en træner, ellers skal de da vist skynde sig at skifte igen.

Struck er rigtig dygtig, men nej, jeg tror heller ikke at det kun handler om en træner, men hvor galt det reelt står til ved jeg ikke noget om. Naturligvis skal der være økonomisk fornuft, men det virker næsten som om man kun skærer ned, men jeg kender ikke tallene for kvinderne. Herre og kvindefodbold er klart meget forskellige størrelser, men jeg synes AGF (når man nu er gået ind i kvindefodbolden), har en forpligtigelsetil at gøre sig umage med at give kvinderne nogle rammer, som signalerer at man mener det alvorligt. Det er naturligvis ikke det samme som at sige de skal sidestilles med herrene på alle områder, men det virker ikke til, at man helt er klar til at rykke på kvindeholdet.

Struck er rigtig dygtig, men nej, jeg tror heller ikke at det kun handler om en træner, men hvor galt det reelt står til ved jeg ikke noget om. Naturligvis skal der være økonomisk fornuft, men det virker næsten som om man kun skærer ned, men jeg kender ikke tallene for kvinderne. Herre og kvindefodbold er klart meget forskellige størrelser, men jeg synes AGF (når man nu er gået ind i kvindefodbolden), har en forpligtigelsetil at gøre sig umage med at give kvinderne nogle rammer, som signalerer at man mener det alvorligt. Det er naturligvis ikke det samme som at sige de skal sidestilles med herrene på alle områder, men det virker ikke til, at man helt er klar til at rykke på kvindeholdet.
Lige netop rammerne gør man vel en del for med Vejlby Stadion, men de går selvfølgelig og venter på at rykke ind der. Hvis man i det hele taget kan opgradere faciliteterne tror jeg man kan rykke en del og så skal man måske forsøge at kanalisere lidt af det det nye stadion giver på sponsorsiden over til kvinderne også. Man skal selvfølgelig ikke være for langt fra toppen økonomi for at kunne følge lidt med, jeg har da bemærket et par nyheder om spillere der har forladt klubben og nok får lidt mere i løn et andet sted.

Latest posts

Back