New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 941
  • Views Views: Views 55K
Det der er væsentligt i forhold til dagene er, at vi får hviledage tirsdag-onsdag og fredag-lørdag. Og altså spiller aftenkampe, så vi har halve hviledage onsdag og søndag. Men det er så også tæt på det minimum der er tilladt imellem kampe. Det er selvfølgelig værre at spille europæisk udekamp torsdag og så at skulle spille eftermiddagskamp om søndagen. Men vi kunne da godt have ønsket os en hjemmekamp torsdag i stedet for at skulle til Farum. FCM skal til Haderslev.

Det der er væsentligt i forhold til dagene er, at vi får hviledage tirsdag-onsdag og fredag-lørdag. Og altså spiller aftenkampe, så vi har halve hviledage onsdag og søndag. Men det er så også tæt på det minimum der er tilladt imellem kampe. Det er selvfølgelig værre at spille europæisk udekamp torsdag og så at skulle spille eftermiddagskamp om søndagen. Men vi kunne da godt have ønsket os en hjemmekamp torsdag i stedet for at skulle til Farum. FCM skal til Haderslev.
Jeg var faktisk på google maps for at se, hvor meget ekstra rejsetid vi har i forhold til dem, torsdag.

Hvis de tager færgen over, er det altså ikke voldsomt: Vi har 199 km kørsel med strække-ben pause på færgen.
De har 115-129 km (afhængig af den valgte rute).

I skrivende stund siger maps, at turen fra Fredensvang til FCN tager knap 3 timer, men jeg husker det som om, da jeg søgte første gang, at det var 1 time 45 minutter.
FCM har halvanden time i runde tal.

Begge ture tager nok lidt længere, fordi motorvejskørsel ikke går så stærkt i spillerbusser.

Jeg var faktisk på google maps for at se, hvor meget ekstra rejsetid vi har i forhold til dem, torsdag.

Hvis de tager færgen over, er det altså ikke voldsomt: Vi har 199 km kørsel med strække-ben pause på færgen.
De har 115-129 km (afhængig af den valgte rute).

I skrivende stund siger maps, at turen fra Fredensvang til FCN tager knap 3 timer, men jeg husker det som om, da jeg søgte første gang, at det var 1 time 45 minutter.
FCM har halvanden time i runde tal.

Begge ture tager nok lidt længere, fordi motorvejskørsel ikke går så stærkt i spillerbusser.
Med det catch, at bønderne vel slår en omvej til Calle for bajere og bum...forskel udlignet.

fuck gambling firmaer
Vi har dem som stor sponsor i forvejen.

Det er så let at sige man skal undgå spilfirmaer. Så jeg går ud fra at du også er okay med at formindske vores sportslige budget.

Alle klubber i ligaen har spilfirmaer. Flere endda på brystet.
Jeg vil anyday hellere have Oddset end Betano eller Campi.

Vi har dem som stor sponsor i forvejen.

Det er så let at sige man skal undgå spilfirmaer. Så jeg går ud fra at du også er okay med at formindske vores sportslige budget.

man må jo have noget nuance.

Ja Oddset er mindre dårlige end betano, betinia etc. men jeg ville stadig absolut foretrække ingen overhovedet.

Jeg er godt klar over at vi havde dem som stor sponsor i forvejen, men dette er jo et skridt i den forkerte retning.
efter lidt googling ser det ud til at de som platinpartner vil give mellem 2 og 5 millioner. personligt har jeg det fint med et 2-5 mill lavere budget hvis det betød ingen betting partnere, men det er jo op til klubben og ikke mig, så alt jeg kan gøre er at udtrykke min utilfredshed.

Last edited:
Så jeg går ud fra at du også er okay med at formindske vores sportslige budget.

Jeg har det svært med det argument for så kan vi jo aldrig kritisere noget, når klubben vil øge indtjeningen.

Vi vil alle gerne have, billetpriserne ligger i et fornuftigt leje, vi raser mod stigende priser på streaming, forplejning på stadion er dyrt og så videre men konsekvensen ved at sænke eks. prisen på et Viashit abb er mindre tv-penge til AGF.

Jeg har ikke rigtig nogen holdning til betting sponsorater men jeg synes, der er fine argumenter for og i mod men formindske et sportslig budget er ikke et af dem.

Ja, helt enig. Oddset er selvfølgelig også med til at pushe ludomanernes stof, men Danske Spils overskud går trods alt hovedsagelig tilbage til de danske idrætsforeninger og ikke en eller anden hovedrig person i skattely, som bare vil være mere hovedrig.

Ja, helt enig. Oddset er selvfølgelig også med til at pushe ludomanernes stof, men Danske Spils overskud går trods alt hovedsagelig tilbage til de danske idrætsforeninger og ikke en eller anden hovedrig person i skattely, som bare vil være mere hovedrig.
Der bør være strammere regler for hvor og hvornår man må reklamere for spil, men som forholdene er, er det på sin positivt at der trods alt er en mulighed for at spille, der ikke kun handler om at øge pengebeholdningen på en eller anden konto i skattely et sted. Danske Spil kan have en anden holdning til at afhjælpe ludomani og det bør AGF da også have med i tankerne ift deres ansvarlighedsprofil.

Latest posts

Back