New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 417
  • Views Views: Views 21K
En lille detalje:

Med Knudsen tilbage var der 7 ud af 11 i AGFs startopstilling mandag, der også startede i den mindeværdige maj-sejr på Brøndby Stadion i 2024 (Poulsen og Tingager ville uden skader nok starte igen, Anderson og MEM har forladt klubben, til gengæld var Yakob dengang skadet).

For Brøndby var der 0 ud af 11 gengangere fra 2024 i søndagens startopstilling.

En lille detalje:

Med Knudsen tilbage var der 7 ud af 11 i AGFs startopstilling mandag, der også startede i den mindeværdige maj-sejr på Brøndby Stadion i 2024 (Poulsen og Tingager ville uden skader nok starte igen, Anderson og MEM har forladt klubben, til gengæld var Yakob dengang skadet).

For Brøndby var der 0 ud af 11 gengangere fra 2024 i søndagens startopstilling.

IMG_2299.webp
26. maj 2024.
Den kamp kan altid tåle et gensyn ❤️.
Nogen der har et link til højdepunkter? - ellers må jeg lige en tur på YouTube.

Billing er ude og snakke en del om, hvordan AGF snakker meget på banen.

Jeg synes, Billing bør holde kæft. Jeg vil forvente, han med sin store internationale erfaring har mødt langt værre. Og det klæder ham ikke, at det lige pludselig skal italesættes. Særligt dette citat støder mig:

‘’De prøver at spille på de sidste marginaler, og det er en del af deres spil. Jeg tror også, at det er det, der har fået dem så langt, for alle hold, som de spiller mod, bliver frustrerede og taber måske hovedet.’’

Undskyld mig. Vi har spillet en fænomenal halvsæson og ubetinget været det bedst spillende hold i SL. Vi har spillet flere hold, inklusiv Herning ud af brættet. Lad nu vær med at bagataliser vores resultater til et spørgsmål om marginaler. Det er så fucking arrogant og dumt fra den store internationale stjerne, som mest har brilleret ved at blive pakket ned af NP og derudover siddet rigtigt meget på bænken i udlandet. Hav nu noget format Billing, din overvurderede nulbon.

Jeg synes, Billing bør holde kæft. Jeg vil forvente, han med sin store internationale erfaring har mødt langt værre. Og det klæder ham ikke, at det lige pludselig skal italesættes. Særligt dette citat støder mig:

‘’De prøver at spille på de sidste marginaler, og det er en del af deres spil. Jeg tror også, at det er det, der har fået dem så langt, for alle hold, som de spiller mod, bliver frustrerede og taber måske hovedet.’’

Undskyld mig. Vi har spillet en fænomenal halvsæson og ubetinget været det bedst spillende hold i SL. Vi har spillet flere hold, inklusiv Herning ud af brættet. Lad nu vær med at bagataliser vores resultater til et spørgsmål om marginaler. Det er så fucking arrogant og dumt fra den store internationale stjerne, som mest har brilleret ved at blive pakket ned af NP og derudover siddet rigtigt meget på bænken i udlandet. Hav nu noget format Billing, din overvurderede nulbon.

Sjovt, det kan på ingen måde hidse mig op :)

Jeg har det omvendt: lad endelig Billing og alle andre slå vores aktuelle position hen med, at vi bare er gode til trashtalk og lidt heldige, og at lige så snart vi ikke lykkes med at komme ind i hovedet på modstanderen, så vinder vi ikke flere kampe...
Så længe de adresserer dét problem, forholder de sig hverken til hvordan vi presser, spiller bolden op eller skaber chancer, og kan vi fortsætte den gode stime.

Ja altså, det kan jo også ses som DERES forsøg på at komme længere ind i hovedet på spillerne fra AGF, ganske som hele historien om tilbud på og eventuel samtale med en spiller fra AGF.
Jeg tror sq virkelig de er nervøse for udfordringen og gør hvad de kan 😂

Jeg har det omvendt: lad endelig Billing og alle andre slå vores aktuelle position hen med, at vi bare er gode til trashtalk og lidt heldige, og at lige så snart vi ikke lykkes med at komme ind i hovedet på modstanderen, så vinder vi ikke flere kampe...
Så længe de adresserer dét problem, forholder de sig hverken til hvordan vi presser, spiller bolden op eller skaber chancer, og kan vi fortsætte den gode stime.
Præcis, det gør ikke noget at vi bliver undervurderet lidt, men man kan også tolke det Billing siger som om AGF nærmest på forhånd er lidt inde i hovedet på dem og det derfor lige så meget er en besked til sig selv og holdkammeraterne om at være mentalt forberedte. Jeg er ikke i tvivl om at en spiller som NP bruger det en del, det bekræftede MEM vist bl.a. også efter at han mødte os efter skiftet til FCK.

Resten af hans udtalelse handler også om at det ikke kun er det og jeg tænker også at de generelt har behov for selv at finde nogle marginaler og netop derfor behov for at tale om at det er noget vi gør.

Ja altså, det kan jo også ses som DERES forsøg på at komme længere ind i hovedet på spillerne fra AGF, ganske som hele historien om tilbud på og eventuel samtale med en spiller fra AGF.
Jeg tror sq virkelig de er nervøse for udfordringen og gør hvad de kan 😂

Jeg ser det på nøjagtig samme måde - de er pressede og gør alt hvad de kan for at placere pres på AGF. Han siger jo selv, at presset er på AGF, så lad os bare beholde det 😁

Burde han ikke være smidt ud sidst - det virker lidt som en undskyldning på forhånd. Desværre lader det ikke til, at det bliver NP som skal tage ham ud af kampen.

havde de nu været totalt upåvirket og ikke havde haft behov for at “stjæle” spillere og plante ting i medierne så havde været skidt.
Men der er bare meget der tyder på at det er totalt omvendt.
De bruger simpelthen alle kneb for at skræmme svække og ramme os.
Men det tit folks sande ansigter når de er presset.
FCM er ingen undtagelse.
U can pay for School but u can’t by class.

havde de nu været totalt upåvirket og ikke havde haft behov for at “stjæle” spillere og plante ting i medierne så havde været skidt.
Men der er bare meget der tyder på at det er totalt omvendt.
De bruger simpelthen alle kneb for at skræmme svække og ramme os.
Men det tit folks sande ansigter når de er presset.
FCM er ingen undtagelse.
U can pay for School but u can’t by class.
FC Magaland - enhver beskyldning er en indrømmelse? :)

Jeg er som sagt ikke i tvivl om at NP trash talker og der er måske også en spiller eller to mere der gør lidt i den slags, men det sene bud på Bech som de ved bliver afvist og historier i medierne der virker plantede, giver i hvert fald ikke indtryk af at de føler sig så meget ovenpå. Det er værd at huske hvis man er bange for at vi aldrig kan indhente dem - det er vist ikke sådan de selv tænker.

Jeg ser det på nøjagtig samme måde - de er pressede og gør alt hvad de kan for at placere pres på AGF. Han siger jo selv, at presset er på AGF, så lad os bare beholde det 😁

Burde han ikke være smidt ud sidst - det virker lidt som en undskyldning på forhånd. Desværre lader det ikke til, at det bliver NP som skal tage ham ud af kampen.
Jeg mener at have hørt at Beijmo er en af de absolut mest verbalt provokerende spillere i ligaen.. Kunne man nu få ham til at pisse Billing af, så han bliver overtændt og får et rødt kort, så er vi lidt bedre stillet ift returen..

FC Magaland - enhver beskyldning er en indrømmelse? :)

Jeg er som sagt ikke i tvivl om at NP trash talker og der er måske også en spiller eller to mere der gør lidt i den slags, men det sene bud på Bech som de ved bliver afvist og historier i medierne der virker plantede, giver i hvert fald ikke indtryk af at de føler sig så meget ovenpå. Det er værd at huske hvis man er bange for at vi aldrig kan indhente dem - det er vist ikke sådan de selv tænker.
Tænker bare jo mere tid der bliver brugt på at psyke modstanderen jo mere er modstanderen relevant 😊

Tænker bare jo mere tid der bliver brugt på at psyke modstanderen jo mere er modstanderen relevant 😊
Helt sikkert. Lige det her med at gå og sige lidt til modstanderne er nok også bare en måde at være på, som nogle spillere benytter mere eller mindre i alle kampe.

Jeg mener at have hørt at Beijmo er en af de absolut mest verbalt provokerende spillere i ligaen.. Kunne man nu få ham til at pisse Billing af, så han bliver overtændt og får et rødt kort, så er vi lidt bedre stillet ift returen..
Vi ved i hvert fald at han kan finde på at sige, vi ses næste gang 😱

Last edited:

Jeg synes han gør det relativt cool, med ros til AGF undervejs.

Det der irriterer er, at det er en historie overhovedet. AGF taler meget, og usagligt, under kampene. Det er fedt, fordi det giver dem en fordel og det skal man vænne sig til.

Hvorfor er det relevant at bringe op?

Hvis man havde en udtalelse om FCM (to faktisk):

1) de er altid helt oppe og hyle over alle mulige forhold, fra kontrakter over dommere og hvad de ellers lige kan finde på. Den del er de gode til, og det giver dem en fordel i kampene, fordi det kommer ind under skindet på de andre

2) de er rigtigt gode til at falde ved mindste kontakt. Det drager de store fordel af, og det virker for dem. Det kommer ind under skindet på os andre, at hvis man har det mindste kontakt, så flyver de rundt. Det er rigtigt fedt, fordi det virker for dem og så må vi andre i indstille os på det.

Det er ikke humblebrag.. jeg mangler et ord, måske praisetrash.

Latest posts

• Locked
  • Suggestion Suggestion
Implementeret Dark mode
Replies
49
Views
3K
Back