Billing er ude og snakke en del om, hvordan AGF snakker meget på banen.
Jeg synes, Billing bør holde kæft. Jeg vil forvente, han med sin store internationale erfaring har mødt langt værre. Og det klæder ham ikke, at det lige pludselig skal italesættes. Særligt dette citat støder mig:
‘’De prøver at spille på de sidste marginaler, og det er en del af deres spil. Jeg tror også, at det er det, der har fået dem så langt, for alle hold, som de spiller mod, bliver frustrerede og taber måske hovedet.’’
Undskyld mig. Vi har spillet en fænomenal halvsæson og ubetinget været det bedst spillende hold i SL. Vi har spillet flere hold, inklusiv Herning ud af brættet. Lad nu vær med at bagataliser vores resultater til et spørgsmål om marginaler. Det er så fucking arrogant og dumt fra den store internationale stjerne, som mest har brilleret ved at blive pakket ned af NP og derudover siddet rigtigt meget på bænken i udlandet. Hav nu noget format Billing, din overvurderede nulbon.
Philip Billing fortæller, at AGF er det hold, der trashtalker mest i Superligaen. Midtbanespilleren siger, at FCM skal fokusere på at spille fodbold torsdag aften.
bold.dk