New posts

Artikler om El Cambio Academy

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 491
  • Views Views: Views 39K
"Hey Ugandan friends, to welcome you to Denmark we would like to invite you to a traditional curry balls off."
Og så sidder jeg og tænker hvad de mon svarer:

- Balls off?!?
- Yes, yes, you know, the famous Stone Cold balls in curry!

Men bortset fra det kom jeg lige til at tænke på den her glimrende artikel fra ksdh.dk hvor Thomas Thor satte lidt flere ord på de to spillere (de andre to er vel for unge til at komme op lige nu):

– James er angriber. Han er en type, der linker godt op med andre spillere. Han har en god afslutningsfod, og han er sulten efter mål. Han jagter scoringer som få andre, og det stråler ud af ham. Scorer han, går han amok. Brænder han, skriger han til himlen. Han er en rigtig angriber, der har mange mål i sig. Han er også klart topscorer på det ugandiske U17-landshold og en spiller, som A-landsholdet allerede gerne vil indlemme nu, fortæller Thomas.

– Hamza har fungeret som midterforsvarer, men vi prøver ham af som sekser nu, så han kan spille to positioner. Han er en leder af en anden verden. Han får alle omkring sig op på et højere niveau. En fin teknik, stærke lederegenskaber og en god fysisk pakke.

Det kan blive interessant at se om Hamza skal være forsvarer eller defensiv midt hos os. Fysik og god teknik kunne være en moderne forsvarer men også brugbart på midten naturligvis. Spændende om han også kommer med fart.

Og sådan så det ud da Hamza fik nyheden om at AGF gerne vil signe ham - altså, tårefremkaldende! … gå lige ind og være støttemedlem for El Cambio

200 kr om året

Og sådan så det ud da Hamza fik nyheden om at AGF gerne vil signe ham - altså, tårefremkaldende! … gå lige ind og være støttemedlem for El Cambio

200 kr om året
Fuck det har overvejet det længe, men nu er det gjort :-)

200 kr om året
Tak for opfordringen - den har jeg nu fulgt <3

200 kr om året
Så er jeg også med

Og sådan så det ud da Hamza fik nyheden om at AGF gerne vil signe ham - altså, tårefremkaldende! …

Det er ren NFL draft night.

gå lige ind og være støttemedlem for El Cambio

Da jeg blev single, skar jeg meget væk men ikke de 200 kr. både fordi jeg tror så meget på det projekt men også en lille bitte og stille fuckfinger til AGF for lukketheden for jeg vil nemlig gerne betale.

Uganda bør vel have udtaget deres AFCON trup nu? Nogen der har en ide til hvor man kan se, om James er med i den endelige trup?

I det mindste kan man håbe at de kun udtager en trup...

Deadline var i går, men jeg kan ikke finde deres trup nogle steder

Latest posts

Back