New posts

Anklage - AGF hacekde Aab inden sk?bnekamp

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 140
  • Views Views: Views 12K
Anklage - AGF hacekde Aab inden sk?bnekamp
Tizzer said:
Winther said:
Tizzer date=1554369413 said:
Rastapopoulos date=1554310726 said:
Tizzer date=1554275730 said:
Exo date=1554213603 said:
Tizzer date=1554213203 said:
Holmertz date=1554212524 said:
Det er i bund og grund meget godt landet. Det tager i hvert fald luften fuldst?ndigt ud af EB's historie. Og det lyder til at yderligere graven i det blot ville ydmyge parterne mere - dvs. afsl?re at alle parter (inkl. Sideline) har v?ret nogle amat?rer omkring h?ndtering af systemet.
  Lige pr?cis. Jeg har selv v?ret meget skeptisk og klar p? at lade hoveder rulle, men det har v?ret baseret p? den totalt ensidige d?kning fra b?de EB og Stiften. Det er faktisk fornuftigt landet, det her.

Man kan ALDRIG lade hoveder rulle i AGF-regi, n?r det er en Klaus Egelund-artikel. Manden, der oprettede brugeren Santa K. p? F?rstningen, for at kr?ve tr?nerfyringer og brugte de stakler i fangruppen, der hoppede med p? vognen, som kilde til sine konstruerede artikler i EB.

Skulle han bel?re nogen om det moralske aspekt i noget som helst?!? HA!!!

/Exo

Du har ret. Jeg glemmer ind i mellem den sag. Den var jo grotesk ud over alle gr?nser.

Jeg har efterh?nden h?rt om den historie adskillige gange. Er der en af jer, der har lyst til at fort?lle den i fuld l?ngde?
  Som jeg husker det (du m? supplere, Exo), s? handlede det om, at debatt?ren Santa K. gennem l?ngere tid havde v?ret aktiv p? F?stningen og skrevet om l?st og fast. Det l? p? ingen m?de i kortene, at der var tale om andet end en helt almindelig debatt?r. Denne deltog bl.a. i debatter om AGFs dav?rende tr?ner (hvem pokker var det, Exo? Kan du huske det?) og han gjorde det p? en s?dan m?de, at visse af hans indl?g aff?dte reaktioner fra andre debatt?rer. Man kan sige at han p? en m?de var aktiv i oppiskningen af en d?rlig stemning. Og efterf?lgende brugte han s? citater fra de andre debatt?rer til at skrive en artikel i sin slam-avis om, at AGFs fans ?nskede tr?neren fyret. Uden p? noget tidspunkt at have give sig til kende. Men vi fik trukket bukserne ned p? ham p? en eller anden vis. Hvordan var det nu, Exo? Var det Flemming Vorbeck, der tryllede lidt med IP-adresser eller noget?

Jeg proevede lige at checke web.archive.org, men det kraever nok et mere praecist tidspunkt at kigge under og lidt held at traaden er gemt. Men lidt sjovt fald jeg over en overskrift med titlen "Stiften har hacket www.agf-fanclub.dk" hvis indhold desvaerre ikke er gemt. Der er ellers mange gode historier derinde fra dengang tingene var endnu vaerre end nu... https://web.archive.org/web/20040125050615/http://www.agf-fanclub.dk/faestningen/list.php?f=1
?h, hvor jeg savner F?stningen. Det var og er stadig det bedste forum nogensinde. L?ser du med herinde, Flemming Vorbeck? Shit jeg gad godt kunne dykke ned i de mange tr?de og genl?se noget af det. Jeg kan simpelthen ikke huske, hvilken tr?ner det var, man fyrede dengang. Det m? v?re tidligere end Poul Hansen, t?nker jeg. Stampe, m?ske? [member=104]Exo[/member] ?

Tak, d'herrer. Det vil alts? sige, at Egelund i bund og grund er den originale troll i de danske sportsmedier :)

Jeg husker ogs? F?stningen som et sted, hvor journalister kunne v?re med ?bent. Det st?r i st?rk kontrast til nutidens lukkede fora. Fx har jeg efter seks m?neder stadig ikke f?et svar p? min anmodning om at blive lukket ind i Lyngbys debatforum. Det lukkede de for offentligheden, da de blev reddet. Sandheden, alts? at TJ var en ?benlys charlatan, var virkelig ilde h?rt i de m?neder. :)

Latest posts

Back