Generel debat Andre klubbers transfervindue 2024/2025
Er enig i, at vi selv er styrket ved et løft hos Arnstad og Badji, men til gengæld har vi set et tilsvarende fald i niveau hos Bech, Anderson, Beijmo og Links som ikke er i niveau fra i sommer. Plus at NP og Mølgaard stadig har et stykke vej endnu p.g.a. skader. Så formmæssigt er vi svækkede og lige sårbare for skader i en mere end spinkel offensiv.
Jeg er uenig i, at vores offensiv er spinkel. Men det har vi været omkring andre steder, så det behøver vi ikke gå ind i igen. Jeg er enig i, at Anderson, Bech og til dels Links ikke nødvendigvis er i topform. Beijmo er generelt blevet fremhævet positivt for sine præstationer i opstarten (som jeg har forstået det) og Mølgaard var efter sigende et bæst mod AIK. Så detstår ikke så slemt til med formen, som du gær det til.