AGF's overordnede strategi vs. de andre
Det gør der men det er minimalt - der er lavet en emission til formål stadion og akademiet var for en stor dels vedkommende donationer (hvis ikke det hele). Ellers skal der være sket noget nyt, siden Lars Fournais talte om emissionen sidste år.
Til gengæld ser det ud til der (endelig) bliver brugt penge på organisationen - den undskyldning kan jeg købe ind på.
Jeg tror ikke der er nogen af os som siger klubben står stille - vi siger bare, at den bevæger sig meget langsomt. Tror vi alle håber, at vi har overhalet midterfeltet men forrige sæson sidder stadig i mig - det er ikke længere siden, at vi var i problemer fordi man tænkte ultrakonservativt. Det var meget tæt på at koste en nedrykning.Jeg forstår godt jeres utålmodighed, jeg er heller ikke uberørt af den. Men det er simpelthen forkert at fremstille udviklingen i AGF, som om klubben står stille. Klubben har siden JN kom til flyttet sig år for år og fra at være blød mellemvare/elevatorhold i superligaen er vi nu ved at etablere os et sted, hvor vi har overhalet en række af vores traditionelle konkurrenter permanent, sportsligt som økonomisk.
Når jeg (og jeg gætter på @Martin Hansen ) argumenterer, så er det ud fra klubbens egen målsætning og den er at topholdene skal indhentes. Det kan sagtens ske også i denne sæson men så skal vi have gang i offensiven her i foråret.