Straffesparket var korrekt, armen er kun lidt ud fra kroppen, men blokerer skuddet. Det frispark de fik underkendt et mål på er til gengæld i den ultratynde afdeling. Måske ville han ikke dømme den alene på den langsomme gengivelse, men VAR kan heller ikke lave den om.
De tacklinger må give et par karantæner ellers giver det da ingen mening. Jeg troede heller ikke på så meget mere end det i den her kamp. Brøndby er som ventet for ringe.
Fint De endelig blev straffet for deres usportslige optræden. Tullberg-effekten...