Jeg tænker sådan set straffet er ok, men hvad fuck skal man gøre som forsvarsspiller. Bolden bliver hamret op på hans hånd fra kort afstand. Forsvarsspilleren når vel dårligt at se bolden før der er dømt straffe.
Fik Gift Links ikke gult kort for at lave en meget lille gestikulering efter en scoring? Franculino kan stå og danse foran deres fans.. Ville ellers have være karantænegivende
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.