Jeg synes de allerede har talt om, hvornår og hvor kameraet skal flyttes til, men jeg kan simpelthen ikke huske det.
Edit:
@FRED var bedre orienteret end mig.
Til gengæld var der en der fortalte mig (det bliver meget tredjehånds, kan jeg godt se) at det første stykke tag forventeligt bliver lagt på den snart færdige konstruktion over B/stemning i uge 12.
Det er altså lige om lidt, og for mig er det også klart en af milepælene. Vores flotte stadion begynder virkelig at tage form