New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 781K
Ny Ceres Park
Jeg delte i går, at det første stykke tag angiveligt lægges på stadion i uge 12.
Om det stadig holder - bliver før eller senere - er jo så spørgsmålet, for planer er angiveligt til for at blive justeret.

Jeg har undret mig over søjlerne i "Øst 1", hjørnet mellem A og udefans, allerede står nu, og er forbundet med øverste betondæk, for blot kort før jul var planen, at det skulle være de allersidste søjler der skulle rejses.
Da var planen at først dét, der nu hedder "Øst 2", og siden sydlangsiden i 2 etaper startende fra vest-enden og henimod øst skulle stå færdig, inden "Øst 1" som det sidste skulle rejses i uge 27-28.
Men altså, her er vi, og "Øst 1" bliver nu første færdige etape efter A og Vest, så måske dét har været et af grebene man kunne dreje lidt på i forhold til at indhente noget tabt tid 🤷🏻‍♂️

I går jokede nogle med grunden til forsinkelsen... og nu har vi den.
De er kommet til at lukke hjørnerne, så de store kraner ikke kan komme ud fra stadion nu :)

Last edited:
Christian M@

I min barndom var en af mine yndlingsbørnebøger den om Gravemaskinen Amanda og dens fører, Mekaniker Madsen. Amanda er en gammel kul-drevet maskine, der er ved at blive overhalet af de nymodens oliedrevne maskiner. Men så får Amanda en opgave med at grave en kælder ud til et højhus og den graver, så det er en fryd i en vild sky af støv og røg. Historien slutter med, at Amanda er fanget i bunden af den dybe kælder, da den i skyndingen har gravet sin egen kørevej op ad kælderen væk. Det ender lykkeligt, da Amanda indrettes som kul-fyr i det nye højhus - og mekaniker Madsen bliver fyrmester.

1772626490130.webp

Parallellen er klar: kranerne bliver TV-tårne og kranførerne kommentatorer. Det kan vel ikke blive så meget ringere...

:)

/W

Tænk hvor vild en Aarhus historie det kunne være.
Alle fire tribuner knejser flot mod himmelen, der er tag på og det hele - kun banen mangler.

Byggelederen skridter hen til kranerne "så drenge" nu kan I godt trille hjemad... hvorefter smilet stivner.
Det er så der man beder fans om at troppe op med skruemaskiner og skærebrændere, så man hurtigt kan få lagt de kraner ned og skilt ad.

Det er så der man beder fans om at troppe op med skruemaskiner og skærebrændere, så man hurtigt kan få lagt de kraner ned og skilt ad.
Og aldrig i historien er så meget værktøj blevet flyttet på tværs af postnumre i så højt tempo.
Og aldrig i historien er så store kraner blevet pillet ned ved håndkraft og fjernet fra matriklen i så højt tempo.

AGF sender et råb om hjælp torsdag eftermiddag. Lørdag morgen er banen ryddet og klar til bold. Søndag kl. 14 indvies stadion med en 6-0 sejr over Brøndby.
Jublen er lidt afdæmpet men bunder alene i, at alle fans er døden nær af udmattelse.

Og aldrig i historien er så meget værktøj blevet flyttet på tværs af postnumre i så højt tempo.
Og aldrig i historien er så store kraner blevet pillet ned ved håndkraft og fjernet fra matriklen i så højt tempo.

AGF sender et råb om hjælp torsdag eftermiddag. Lørdag morgen er banen ryddet og klar til bold. Søndag kl. 14 indvies stadion med en 6-0 sejr over Brøndby.
Jublen er lidt afdæmpet men bunder alene i, at alle fans er døden nær af udmattelse.
Jeg kan leve med......... 4-0. Over Real Madrid i CL.

Brøndby’s fans er bare sure over de ikke kunne få brugt deres medbragte værktøj.

En ny tur med rundt på byggepladsen:

ville virkelig ønske de brugte et andet socialt medie end instagram, deres interface på computer, og især video player, er under alt kritik, man kan ikke spole i videoen og volume control er bare on/off. forfærdeligt arbejde, og det team der har designet det burde skamme sig mere end fck's ledelse og trænerstab tilsammen

ville virkelig ønske de brugte et andet socialt medie end instagram, deres interface på computer, og især video player, er under alt kritik, man kan ikke spole i videoen og volume control er bare on/off. forfærdeligt arbejde, og det team der har designet det burde skamme sig mere end fck's ledelse og trænerstab tilsammen
Til gengæld fungerer det fint på en smartphone og mon ikke det er langt den overvejende målgruppe?

Til gengæld fungerer det fint på en smartphone og mon ikke det er langt den overvejende målgruppe?
fun fact, det er rigeligt muligt at gøre en ting på smartphone og en anden på desktop, faktisk så er det industry standard.

derudover så er mangel på spole function og en on/off volume kontrol heller ikke acceptable på mobil, så hvis det også fungere sådan på mobil, så udvider jeg min kritik til mobil også.

derudover så er instagram ejet af meta, et firma som vi på alle måder burde distancere os fra

fun fact, det er rigeligt muligt at gøre en ting på smartphone og en anden på desktop, faktisk så er det industry standard.

derudover så er mangel på spole function og en on/off volume kontrol heller ikke acceptable på mobil, så hvis det også fungere sådan på mobil, så udvider jeg min kritik til mobil også.

derudover så er instagram ejet af meta, et firma som vi på alle måder burde distancere os fra
Der er både spole funktion og volume kontrol i mobilappen

Damn, du leder efter hår i suppen 🙄

Super informationsniveau, men så finder man lige noget andet at brokke sig over…

Jeg tror faktisk at en af medarbejderne drak en Red Bull forleden. Brygget af en rigmand fra et land hvor de undertrykker dele af befolkningen. Jeg foreslår boykot af det nye stadion som den minimale reaktion 🙈

Damn, du leder efter hår i suppen 🙄

Super informationsniveau, men så finder man lige noget andet at brokke sig over…

Jeg tror faktisk at en af medarbejderne drak en Red Bull forleden. Brygget af en rigmand fra et land hvor de undertrykker dele af befolkningen. Jeg foreslår boykot af det nye stadion som den minimale reaktion 🙈
Det er pissefedt med mængden af info vi får.

Jeg har bare en had til instagram, og meta som helhed, som ikke bliver lindret af dårlig design i deres desktop interface.

Jeg vil aldrig lade en mulighed for at tale shit om meta gå til spilde

Jeg har bare en had til instagram, og meta som helhed, som ikke bliver lindret af dårlig design i deres desktop interface.

Hvis de var lidt friske oprettede Kongelunden en OnlyFans side og bare lagde stadionbilleder og videoer op :ROFLMAO:

Det er fristende at gå helt OT over problemerne med Meta her, men egentlig burde Kongelunden og Stiften og alle mulige andre også dele den slags på alternative platforme, også selvom de er lidt obskure ift hvor mange der fx er på Facebook.

Latest posts

Back