Superligaen 2025/2026
AGF-Vestegnen Emeritus
Experienced member
Hvis det absurde skulle ske, at vi bliver mestre, og her er vi ude i teoretisk teori i Utopia med naivitet i ascendanten, kunne det faktisk være en sjov tanke. At leje Parken. Jeg tror godt, vi vil kunne trække mindst 20.000 tilskuere til kampen, selvom det bliver i København, da det sgu næsten vil være lige så stort som en pokalfinale for mange. I hvert fald for mig, sagde hunden.Vi låner bare parken og laver Danmarks største bus transport konvoj, så skal vi nok få fyldt det stadion!
Årstiden er fornuftig, da den bliver spillet om sommeren. Desuden vil klubben kunne tjene en formue på t-shirten med budskadet "Jeg så AGFs kamp i Champions League." Der var vist gang i salget af "I saw Jensen score"-trøjen, og flere fans går med den endnu. I godt slidte udgaver.
Ingen stadions i Jylland og på Fyn er mig bekendt godkendt til mere end 13.500 tilskuere, når det kommer til europæiske kampe. Nå, som sagt har disse tanker ingen bund i virkeligheden. Men skulle det ske, skal vi indtage Østerbro. Bare for sjov.