Sidste år var vi øverst sammen med FCM ift at lave point mod de andre tophold i top 6.
Der skal vi tilbage til. FCM kan i øvrigt overhale BIF allerede i runde 1 af medaljespillet.
Og vi møder FCN, og kan lave afstanden til BIF om til 4 point i det tilfælde, hvor vi selv vinder, og BIF taber.
Jeg kører hårdt på med at FCM, BIF og FCK skal spille uafgjort i alle deres kampe så længe der ikke er åbenlyse kæmpe-fordele ved at de skulle tabe/vinde.
For nuværende må Randers og FCN gerne vinde når de møder FCK, FCM og BIF.
Men altså FCK og Randers mødes jo i første runde også, så vinder Randers der, så ligger de jo pludselig over FCK. Dog tror jeg ikke FCK taber i Parken til Randers igen. Men en uafgjort er jo fint nok, da FCK ikke rykker sig, og Randers ikke også kan komme med op, hvor de bliver en større umiddelbar trussel for vores placering på medaljepladserne.
Og desværre møder Randers og FCN hinanden i 2. runde. Så der kan man ikke helt håbe på at Randers og FCN stjæler point fra eks. FCM og BIF.
Men heldigvis, så er det to hold (RFC/FCN), som man på dagen kan tænke sig gøre en indsats som godt kan tage point på dagen mod de hold. Det kan de også mod os, hvilket vi jo har set også i år.
Men altså BIF starter med 2 kampe mod FCM og FCK.
Hvis man er ekstra frisk, så kunne man gætte på at FCM vinder over BIF i kamp 1, og FCK og BIF spiller uafgjort.
Så kan AGF med 4 point i de to første runder have hentet 3 point på BIF inden vi mødes i runde 3.
Jeg tror personligt FCM stikker lidt af efter runde 3 (efter vi har mødt dem).
Men jeg håber mest på, at FCN, Randers, FCK, BIF og FCM vinder over hinanden på kryds og tværs, og AGF er eneste hold der leverer over 2,0 i snit
BUM!..