New posts

Vejen til Top 6 - sæson 20/21 + evt. Medaljekamp! (Matematisk)

Det sluttede 1-1 i Haderslev, og begge hold kan dermed overhale os på sidstedagen, hvis alt går galt, og de vinder deres 3 opgør mens vi taber vores. De er begge på 25 point, vi er på 33 = 8 points forspring med 3 kampe tilbage, og de møder jo ikke hinanden mere.

Men AaB/FCN/Vejle er væk.
Jeg ved ikke om jeg orker at opdatere tråden oven på sådan en sindssyg dag.
Nu vil jeg i stedet sidde og se Randers mod BIF, og håbe på at den slutter uafgjort, og Randers får nogle karantæner som varer ind i vores møde med dem.

PERFEKT med 0-0 mellem BIF og Randers...!

Randers er 5 point efter os, BIF er 5 point foran os. Vi møder Randers og BIF i de næste 2 af 3 kampe.

KOM SÅ FOR SATAN!!!
Randers skulle have kendt deres besøgelsestid - de så ud til at have Bif i sækken i første halvleg og spillede dem nærmest ud af banen. Håber DN og teamet har luret på taktikken ;)

Runden blev knap "så dyr" som frygtet i går - der er stadig muligheder for et spændende slutspil. Sådan som det går pt. i Superligaen - er der vel næsten spændende kampe hele tiden og det skifter hele tiden.

Vi kan passende starte med at banke Fcm næste gang - så kan det hele blive samlet lidt i toppen. De sparede vist lidt spillere i denne runde - måske genialt af Priske at spare dem til de kommende hårde kampe mod konkurrenterne men det kostede i dag.

Dejligt at vi slipper forholdsvis billigt efter nederlaget til FCN.
Top 4 er stadig et åbent hundelslagsmål mellem de implicerede hold.
Ja, jeg ved snart ikke om jeg bliver mere eller mindre ærgerligt over kampen i går efter dagens resultater. Det er i hvert fald FCK der er rundens store vinder. Men såvel FCK som FCM ser sårbare ud, så vi skal bare op på hesten igen.

Ja, jeg ved snart ikke om jeg bliver mere eller mindre ærgerligt over kampen i går efter dagens resultater. Det er i hvert fald FCK der er rundens store vinder. Men såvel FCK som FCM ser sårbare ud, så vi skal bare op på hesten igen.
Ingen i top 6 vinder hver gang, og FCK skulle score 5 minutter før tid mod Vejle, der ellers var godt med.
BIF har forhåbenligt toppet allerede, og FCM kan man spille med mod.

AGF er ikke top-stabile vindere hver gang, det ved vi.
Men over 13 kampe, der kan vi sagtens få metal. Det skal vi jagte. Når vi spiller på søndag, så kan FCK og BIF jo ikke vinde begge to.

Vinder vi, og de spiller uafgjort, så ser det således ud:Screenshot 2021-03-04 at 21.54.00.png

Men fedt med Lyngby og ass fra Kaastrup, ikke fedt vi gav ham væk.
Samme som min kommentar omkring ham du nævnte hos Randers. Han kunne ikke slå igennem i AGF. Der er forskel på at være klar til at komme på Lyngbys hold og så her. Sådan er gamet bare.

Hvor er det crazy vi kunne ligge til guld, hvis der ikke var sket to så crazy ting på 3 døgn som en arm fra Hvidt og en fod fra Buba, der kan ses 20-30 gange i hver kamp, hvis man er uheldig en duel.
Ja det er lidt vildt.
Vi skal huske at fokusere på de muligheder vi stadig har, mere end at ærgre os og de spildte chancer undervejs. Ja gu fanden er det ærgerligt og træls. Men nogle gange så sejrer man efter at have skuffet fordi man skuffede sidst. Andre gange omvendt. Man kan ikke bare kigge på sidste sæson og kigge på nederlagene til SIF, AaB og Lyngby og komme frem til, at uden dem var vi blevet mestre.

Jeg forstår tankegangen. Men nej vel? :D

Nu skal vi se om vi kan drille FCM på søndag. "Desværre" bliver de nok også gejlet op til "revanche".
Håber vi kan gøre ondt på dem som Lyngby via vores omstillinger. Der var LBK den rene gift for FCM.
Thorsteinssons manglende fart fremad på venstre bliver muligvis et tema i den kamp. Men han plejer være rigtig god i topkampene mod FCK og FCM. Så han bør starte inde. Især fordi Grønbæk jo fandme bare ikke fik vist sig særligt skarp mod FCN, og Thorsteinsson jo nærmest "sad over" mod FCN, og er helt klar og frisk.

Samme som min kommentar omkring ham du nævnte hos Randers. Han kunne ikke slå igennem i AGF. Der er forskel på at være klar til at komme på Lyngbys hold og så her. Sådan er gamet bare.

Men nogen gange handler det også om andre ting, end at være klar i den ene og anden klub. Det kan også skyldes, at man bare ikke passer ind i spillestilen . Andre gange kan man også stå i skyggen af spillere. Højer er jo et godt eksempel på det. Han stod i skyggen af Lumb i Lyngby, men bragede igennem fra dag et i AGF.

I forhold til Kaastrup tror jeg det handler om det første. Han passede simpelthen ikke til DN's fodbold.

Når man ser på den kommende runde, så kan der altså opstå en vild spænding om top-6 inden de sidste to runder. Hvis man forestiller sig disse resultater:

AaB-Sønderjyske 1
Vejle-OB 1
FCN-Horsens 1

Så har vi altså en stilling med fire hold på 25 point og et hold på 24 som nr. 6-10.
Taber Randers så oveni købet til Lyngby, så er 5. pladsen også åben med deres 28 point.

Latest posts

Back