Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Altså hvis det system vi påtænker evt. at skifte til har to angribere så giver det da mening at have både Odey, Kurminowski, og så faktisk 1 mere.Så længe vi spiller som vi spiller, så er det stadigvæk omsonst at snakke om at købe Odey.
Vi har allerede en dyr angriber siddende på bænken til et andet spil system. Lad os hellere kigge efter en der kan det samme som PM, ihvertfald hvis DN og staben på tænker at vi skal fortsætte med at spille på samme måde.
Hvis man tænker at man kan spille på en måde A og B, og plan B bliver nuværende med PM (som jo bliver ældre) og plan A skal være med 2 hurtige, så kan jeg ikke se at det er en for meget. Men klart at hvis vi skal fortsætte med at spille med PM, og på den måde som vi gør med PM, så skal vi hente en type som PM. Men når vi hentede Kurminowski (stadig ung), så tænker jeg der er en plan med det. Nu har vi Bundu sæsonen ud, og PM har kontrakt til sommer 2023, og Jon er væk inden da. Så altså der kan godt blive kigget på, om et skifte til en ny angrebsspil skal være samtidig med at PM skal på sit sidste eventyr, eller evt. bliver plan B.
Det med A/B mener jeg ikke nødvendigvis som i de sidste 5-10 minutter af kampene kun, men som en måde at spille på mod modstandere som AaB, FCM og FCK, mens modstandere der står lavere måske netop kan være med en anden spillestil, hvor man spiller med 2 hurtigere folk fremme. Ikke nødvendigvis som 2 deciderede frontangribere, men måske ala Hedlund/Uhre. Og har man en plan A hvor en hurtig angriber er en del af taktikken, så er Odey + Kurminowski vel ikke for meget at have?