New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Med til historien om Arnstad er/var jo også det faktum, at han havde mindre end år tilbage af kontrakten. Som Bischoff.

Men generelt tror jeg pris og kvalitet hænger sammen
Den oplysning havde jeg misset, så tak for det.

Ja, generelt tror jeg også, det hænger sammen. Men der opstår flere ekstremer, som tiden går, synes jeg, og derfor mener jeg også, at debatten er mere nuanceret end pris = kvalitet. 🙂

Talentudvikling er jo en sjov størrelse, som bedst visualiseres med Stefen T.

Men jeg er 98% sikker på at Fuglsang, Storch, Tomas K og Thieler kommer til at spille superliga. Alle er 2008, men Thieler er 09.
Tomas og Fuglsang er begge klejne lige nu, og skal nok bruge lidt kilo. Men ift størrelse og alder er det ikke anderledes ift Emmery

Jeg tror at Haugstrup og Frej E, vil være de to første der er på holdkortet her i efteråret og Tomas og Storch vil være de næste.

Frej og Oscar H vil efter min mening bliver 2. Divisions spillere, med mindre de tager Stefen T skridt.

Ellers ville de naturligt være i SL truppen nu.
Haugstrup spillede altså en flot kamp i dag inde på midten jeg vil ikke afskrive ham.
Derudover så mener jeg også helt klart at Sølvi når superligaen.
Han er sat tilbage af skade, men hans potentiale er meget stort

Haugstrup spillede altså en flot kamp i dag inde på midten jeg vil ikke afskrive ham.
Derudover så mener jeg også helt klart at Sølvi når superligaen.
Han er sat tilbage af skade, men hans potentiale er meget stort

Jeg tror ikke Haugstrup kommer til at få gennembruddet i agf. Men enig i at han spillede fint i dag, men han skal være en profil på u19 for at komme i a truppen.

Det synes jeg ikke han er.

Sølvi har været skadet meget længe nu on/off, men der er talent. Vi må se hvornår han er i gang igen.
Jeg synes Storch er den mest åbenlyse lige nu på CB

helt fair.. Han er jo vokset op hos et gigantisk FCK-ikon, og har selvfølgelig rendt rundt i tøj fra farens firma.. Synes faktisk det er fint at han siger som han gør :)
For en sikkerheds skyld synes jeg, de skal lave en presseseance hvor han brænder noget FCK merch. Måske han også kan undskylde (det er jo ret moderne og gratis, hvilket er vigtigt i en tid med presset stadion-økonomi). Han kan måske også piske sig selv lidt ... Eller i hvert fald bekende sin synd overfor et antal ypperstepræster fra de stemningsskabende fans ...

For en sikkerheds skyld synes jeg, de skal lave en presseseance hvor han brænder noget FCK merch. Måske han også kan undskylde (det er jo ret moderne og gratis, hvilket er vigtigt i en tid med presset stadion-økonomi). Han kan måske også piske sig selv lidt ... Eller i hvert fald bekende sin synd overfor et antal ypperstepræster fra de stemningsskabende fans ...
Præcis - ligesom Robin Olsen, som var til voksenskældud hos MFF’s fans.
Vor Herre bevares - nogle fans tror sgu de er i lige linje med Gud ham selv 🫣😂

Præcis - ligesom Robin Olsen, som var til voksenskældud hos MFF’s fans.
Vor Herre bevares - nogle fans tror sgu de er i lige linje med Gud ham selv 🫣😂
HElt enig, det er så pinligt.

Spillerne har været børn på et tidspunkt, og dét at være fodboldspiller er et job.

....omend det virker skørt at Vallys mod være medf i et Derby når FCK ikke må have fans med :cautious:

En sidebemærkning, men var det ikke Michael Gravgaard der begyndte at brænde AGF-trøjer på et pressemøde op til en Randerskamp?

En sidebemærkning, men var det ikke Michael Gravgaard der begyndte at brænde AGF-trøjer på et pressemøde op til en Randerskamp?
Der var vist også noget med et billede, hvor han lod til at tørre røv i en AGF-trøje. Det er ikke glemt herhjemme, kan jeg godt fortælle dig. [edit: 17almighty kunne også huske det, ser jeg].

Der var vist også noget med et billede, hvor han lod til at tørre røv i en AGF-trøje. Det er ikke glemt herhjemme, kan jeg godt fortælle dig. [edit: 17almighty kunne også huske det, ser jeg].
Ja… Jeg kan dog trække på smilebåndet af det meste, og skal ikke se mig fri for at have opført mig lettere obskøn omkring andre klubbers logoer og trøjer.

Det er dog ikke engang sjovt ifht. Brøndby mere. Efter den Helle Thorning-trøje, så er der ikke mere at gøre. Det er jo ikke sjovt, når de besudler sig selv.

Burde AGF samle Gustav Schjødt op nu han har fået ophævet kontrakten og få ham på ret køl igen- husker ham som en glimrende ungdomsspiller, og han leverede også fint i nogle sommer testkampe.
Sjovt, jeg skulle lige til at skrive det samme da jeg så han er blevet løst fra kontrakten i Bologna. Nu har jeg aldrig hørt om ham, så aner intet, men han er da med u19 landsholdet, så et eller andet må han da kunne.

Han spillede højre stopper i to testkampe i 2023, og især i den ene gjorde han det virkelig godt........han er jo nok ikke blevet dårligere defensiv i Italien selvom gennembruddet ikke kom.
Hvis han primært passer ind som højre stopper, så er timingen ikke god. Det er forhåbentlig den rolle i truppen, Callø skal overtage fra Dalsgaard til sommer.

Ja… Jeg kan dog trække på smilebåndet af det meste, og skal ikke se mig fri for at have opført mig lettere obskøn omkring andre klubbers logoer og trøjer.

Det er dog ikke engang sjovt ifht. Brøndby mere. Efter den Helle Thorning-trøje, så er der ikke mere at gøre. Det er jo ikke sjovt, når de besudler sig selv.
Jeg havde ikke set den den trøje (som åbenbart får debut i Vejlby efter landskampspausen). Men er det her det sløjeste billede fra en trøjepræsentation nogensinde? Altså har han glemt at tage sin telefon op ad lommen? Og hvem valgte lige de bukser og det bælte sammen med den trøje? Han ligner en tandlæge ovre fra Gildhøjcentret, som tilfældigvis stod inde ved siden af, og så fandt han pludselig sig selv i et foto shoot med Helle Thorning :ROFLMAO:

1756977860939.webp

Latest posts

Back