Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Man skal selvfølgelig altid stræbe efter mere og kigget opad. Jeg synes bare afstanden er blevet øget til dem. Markant endda. Til trods for Brøndby også er svækket.Brøndby ligger økonomisk stadig et niveau over os, såfremt deres ejere bliv ved med at smide penge selvfølgelig.
Med hvordan vi ligger rent økonomisk pga stadion osv så syntes jeg vi højere grad skal have 4 som mål end at overhale Brøndby, det er bare ikke realistisk i den nuværende situation.
Selvfølgelig kan vi sammenligne os med dem og selvfølgelig skal vi da håbe og stræbe efter at vi overpræstere vores økonomi.
Vi har 20 markspillere i truppen. Jacob Andersen ser vi ikke I dette efterår. Mølgaard er på vej ind i træning med bold. Han misser nok også de næste 3-4 kampe. Så er resten af truppen automatisk udtaget til kamp!
Emmery er skadet pt, så skulle vi spille søndag ville vi have en U19 eller U17 spiller på bænken. Sammen med en Kevin Yakob der er på vej tilbage fra et 2 årigt skadesforløb.
Jeg tror faktisk at en skade på en 4-5 uger til Links, hvilket jo - desværre - er sket før, vil betyde vi flytter Tobias Bech ned på den plads.
Jeg synes det er “fint nok” at have en trup på 20 mand. Men ikke som den er sammensat nu. 3 angribere, der ikke kan spille en anden position. 5 spillere til 10’erne (Arnstad, Bech, Tchamche, Jørgensen og Emmery). To og en sjat (Polle, Solbakken og en Yakob på vej tilbage) til de to fysisk hårde 6’er positioner.
Men vi får - muligvis - vores yngre spillere at se nu.