New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Selvfølgelig er der fejlskud. Hvis nu Badji ender som et flop, skal det stoppe os fra at kigge i Belgien? Skal vi altid hente i 3. Bundesligaen nu når Tingager og Bech har været en succes?
Jeg tror mere, vi har haltet gevaldigt på scouting i Danmark men der var også engang for ikke forfærdelig mange år siden, hvor den erklærede scouting målstætning var Østjylland.
Nej, du har ret. Der er altid en risiko ved at hente spillere fra et lidt lavere niveau ift. om de kan tage skridtet op. Belgien er dog ikke et lavere niveau, 3.liga er nok lidt lavere, men højere end den danske 1.division. Men svaret i alle tilfælde er vel.... god scouting (med alt hvad det indebærer også menneskeligt)

/W

Der er stille vindue og så er der at trække penge ud af det sportslige budget.

Det er der sikkert, fordi underskuddet blev større end frygtet. Alternativet er at tære på egenkapitalen og det vil jeg være træt af. For det er egenkapitalen der gør, vi kan betale uforudsete udgifter og kan polstre os hvis fanden er løs i Laksegade.
Manglende egenkapital var en meget stor årsag til den elendige økonomi dengang i den sorte tid.

Vi ender med at sælge for over 50 mio kr. og køber kun Solbakken

Men du glemmer at nævne salget kommer på sidste dagen. Det er en deja vu diskussion fra det vindue, hvor vi også solgte et par spillere for stort beløb til sidst i vinduet.

Men du ønsker et par unge spændende spillere. Hvis det er ala Gyamfi løber de hurtigt op i 1 mio euro pr stk. Måske mere hvis de skal have lidt erfaring. Jeg ønskede bare en midtbanespiller som supplement, så jeg tror som sådan ikke jeg vil bruge specielt mange flere penge end dig. En af de unge spændende spillere kunne faktisk være midtbanespiller. Den anden kunne være vwb. Så jeg vil da godt spørge dig, hvor du mener de penge skal komme fra?

Jeg kender ikke meget til 1. Division, så hvad spillerne koster dernede, kender jeg ikke meget til men eftersom vi er interesseret i en spiller, som var 1. Divisionsspiller for et år siden, så er det stensikkert gode spillere dernede.

Så er det fandme nu, vi trækker stikket på den handel med FCK! 😁
Happy Star Wars GIF

Latest posts

Back