På trods af sin primære rolle som reserve, startede han dog inde i december 2024, da Sparta Prag mødte Feyenoord i Champions League. Og han har også fået minutter mod storhold som Liverpool, Manchester City og Atletico Madrid under sit ophold i Tjekkiet.
Ja… Så er Mads Emil nok sendt videre. Jeg kan ikke bebrejde ham. Han har aldrig svoret evig troskab til AGF eller lignende, så rent rationelt bør jeg bare sige “Sådan er det - vi fik en stor pose penge for en spiller, der leverede utroligt godt for os gennem nogle år”.
Men… Jeg sidder med en bitter smag i munden. Jeg er ikke en stor mand, når det kommer til mit liv med AGF. Jeg håber ganske enkelt ikke på at han lykkes på nogen måder i Kloakenhavn. Derudover så er Lars Lilholt også igen røget tilbage på listen over musikere som ikke tolereres på nogen måder i hjemmet…
Det irriterer mig at overskriften er en handel til €4m. Der kommer lidt på med bonusordninger, så mon ikke CV har kringlet den nogenlunde. Det fremstår bare som om FCK fik handlen til deres pris.
Hvis AGF har givet sig, er det enten MEM der har været for stor en bekymring, eller bestyrelsen der har manglet is i maven.
Det irriterer mig at overskriften er en handel til €4m. Der kommer lidt på med bonusordninger, så mon ikke CV har kringlet den nogenlunde. Det fremstår bare som om FCK fik handlen til deres pris.
Hvis AGF har givet sig, er det enten MEM der har været for stor en bekymring, eller bestyrelsen der har manglet is i maven.
Rygterne jeg hører fra mine kammerater i København, så er bonusserne temmelig urealistiske… så det bliver nok bare ved de 30. Rygterne i København siger, at agf kan ende med en mio euro mere hvis:
- fck vinder ligaen
- fck går videre fra CHL i år
- mem spiller min. 60% af tiden i chl
Enig med tak til Mads Emil - men det ville da sørgeligt for alle, hvis han skulle floppe. Særligt hvis det var før han havde nået alle parametrene for CV ' s hårdt tilkæmpede bonusmillioner
MEM er til gengæld en god case for os. Hvad gav vi for ham oprindeligt? En kasse royal og lidt peanuts? Stærkt gået af agf (sib/uwe) at udvikle ham til et stort salg.
Lad nu for guds skyld være med at køre en vendetta på ham.. Han VAR AGF-spiller, men har jo altså aldrig lovet AGF troskab.. En Silkeborg-knægt der brugte AGF som et trinbræt i karrieren - og AGF der havde en fantastisk spiller i en overgang, og sælger ham for et rekordbeløb..
Jeg ved godt jeg taler for døve ører hos mange, men gør jer selv den tjeneste at glemme ham.. Han var god mens han var her, og nu er han så videre..
Lad nu for guds skyld være med at køre en vendetta på ham.. Han VAR AGF-spiller, men har jo altså aldrig lovet AGF troskab.. En Silkeborg-knægt der brugte AGF som et trinbræt i karrieren - og AGF der havde en fantastisk spiller i en overgang, og sælger ham for et rekordbeløb..
Jeg ved godt jeg taler for døve ører hos mange, men gør jer selv den tjeneste at glemme ham.. Han var god mens han var her, og nu er han så videre..
Helt enig for så vidt. Men jeg vælger alligevel at gå i seng i aften inden jeg kommer til at se et billede af ham i en kemikalie-hvid FC Dyrelogo-trøje. Det kan jeg sgu ikke sove på...
I fredags havde de budt kr. 25 mio. så der er da kommet nogle midler ovenpå - var det ikke det han kostede, da vi købte ham - altså kr. 5 mio. som de smider oveni buddet fra fredag? 20 % op plus eventuelle bonusser er vel ok.
I løbet af de seneste uger har FC København har budt flere gange på Mads Emil Madsen, og Tipsbladet løftede fredag sløret for, at et bud lå på 25 millioner kroner, og siden har de danske mestre justeret på prisen, så AGF har takket ja, og nu er handlen ved at være i mål.
Gud ved hvordan JP vil italesætte dette transfervindue, når han for få dage siden betegnede truppen som smal inden yderligere afgange.
Og hvordan vil CV forklare, at MEM blev FCK eneste midtbanekøb og at han tydeligt missede, at han faktisk sad og havde alle kortene på hånden i.f.t. økonomiske krav. FCK fik den kolde skulder alle andre steder end hos CV.
Jeg tror egentlig ikke vi er så forskellige i forhold til pengene. Det er de positioner jeg hele tiden har efterspurgt og det koster penge hvis de skal være gode nok til at gøre en forskel. Det bliver jo hurtigt 5-8 mio minimum pr stk hvis det skal være af bare nogenlunde kvalitet. Med mindre du da regner med at de bare kan findes til 1 mio
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.