New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Hvis det var en fail safe strategi, ville man altid benytte den, men vi har jo altså brændt fingrene på en del lejespillere tidligere, som fandt andre destinationer mere tiltrækkende, da det kom til stykket.
Vi må se - det er i hvert fald på mange måder et positivt problem, hvis de gør det godt nok til at andre finder dem interessante.

Personligt er jeg mest nervøs for at vores offensiv gør det så godt pt. at vi risikerer at stå uden Bech, Arnstad og PM næste sæson😉

Så vil jeg da gå i den anden grøft og sige, hvad nu hvis de fire spillere kunne give os mesterskabet og sende os i CL😀 man kan spekulere i meget men flere profiler skulle gerne gøre os bedre sportsligt og det er vel derfor vi tager på stadion. Jeg tager ikke på stadion fordi vi har 250 mio i egenkapital. Groft sagt😉
Men er det et helt reelt ønske, eller er det bare sjovere, hvis der sker en masse her og nu? Hvis du stod med det store, forkromede ansvar, ville du så helt reelt gamble alle vores penge på at kunne overhale FCK og FCM i år og tage en af de to øverste pladser? Og så ellers køre smalhals et par år eller mere (3-4 store transfers binder jo vores budget flere år frem i tiden) for at genvinde balancen i økonomien?

Har altid været fan af vi styrker hvor “egne” klubber i Århus.
Nu har vi endelig et hold der kan få gavn af et af vores talenter og forhåbentlig blive styrket.

Tja - jeg tænker mere, at Callø nu har haft syv runder, hvor han kunne have spillet for Kolding.

Men større er problemet ikke, hvis han bider sig hurtigt fast.

Det gør vi alle men jeg savner at høre fra dig, hvor pengene til de spillere du i hvert vindue skriger efter skal komme fra? Pengene fra egenkapitalen kan kun bruges en gang og når de er brugt, hvad så?
Det var ikke mig der sagde 3-4 store profiler. Men jeg støtter mig jo stadig til at de officielle udmeldinger er, at vi skal bygge på det sportslige budget og salgsindtægterne skal geninvesteres i det sportslige. Er de blevet det? Det er jeg ikke så sikker på, uden dog at have det detaljerede indblik i finanserne. Men vi er jo ikke i nærheden af at have geninvesteret de indtægter vi har haft. Du siger selv hele tiden at de store penge er i de store talenter, men det er ikke rigtig fordi vi henter de talenter, Arnstad fraregnet. Jeg savner flere tilgange i stil med Arnstad og jeg vil da også tro at vi godt kunne finde pengene til det. Men jeg anerkender da også, at det er mine ønsker fra sidenlinjen. Jeg kan dog bare stadig kun støtte mig til de officielle udmeldinger. Jeg tror simpelthen bare ikke man tør gå ud og sige at man bliver nødt til at drosle ned på det sportslige.

Så vil jeg da gå i den anden grøft og sige, hvad nu hvis de fire spillere kunne give os mesterskabet og sende os i CL😀 man kan spekulere i meget men flere profiler skulle gerne gøre os bedre sportsligt og det er vel derfor vi tager på stadion. Jeg tager ikke på stadion fordi vi har 250 mio i egenkapital. Groft sagt😉
Vi kommer ikke i nærheden af FCM og FCK i år, om vi så gjorde det du foreslår.

Vi kender endnu ikke den endelige stadion økonomi.

Det ville være russisk roulette at gamble vildt lige nu.

jeg tror max vi får en spiller i dag og det er hvis MEM bliver solgt. Måske ham Mali spilleren.

Så er truppen klart svækket IMO.

ja flere unge kan få minutter til sidst i kampene men problemet bliver hvis vi får kritiske skader for så skal de spille konstant samt levere…

jeg nægter at tro vi kommer i nedrykningsfare men det kan hurtigt blive en mellemvare. Og næste sæson vil vi skulle investere endnu mere pga den gamle garde… resultater nu tak.

Jeg forstår ikke den kritik af, at klubben har en eller anden fordækt strategi med at gemme pengene eller ligefrem stikke af med dem som i Farum. Jeg troede, alle var med på, at strategien i GF er, at alle de penge vi tjener, de bliver brugt på at styrke fodboldholdet. Nogle gange er det strategisk klogere at investere dem i infrastruktur eller at prioritere midlerne over flere vinduer, fordi der er gode sportslige grunde til det - men der er ingen mennesker i AGF, der tager pengene, eller som har interesse i snyde os, der vil klubben og holdet det bedste.

Der er mange følelser i spil i de her dage. Men meget tyder altså på, at CV og JP har en ret klar plan med holdet, og at vi er på vej et sted hen, hvor vi får virkelig meget ud af de spillere vi har. Hvis vi hentede 3-4 store navne i de næste par timer, så er jeg ikke sikker på, at det ville være den klogeste måde at forvalte vores penge eller vores fremtid.
Der er kun sunget en sang: Stadionbyggeri og spillerbudget er to helt uafhængige størrelser. Ligesom I VFF. Men nu skæres der, uden at man melder neddroslede ambitioner ud. Som en skrev: man gemmer sig og i bedste fald taler sort. Det er simpelthen ikke troværdigt. Og det er langt værre end handlingen.

Vi kommer ikke i nærheden af FCM og FCK i år, om vi så gjorde det du foreslår.

Vi kender endnu ikke den endelige stadion økonomi.

Det ville være russisk roulette at gamble vildt lige nu.

Er det at gamble vildt at gøre som JN har sagt, og geninvestere i truppen?

Det er reelt det som nizzle beder om, altså at gøre som JN siger vi vil gøre.

• Like
Reactions: BKC

Latest posts

Back