New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Kunne sagtens se KY spiller den 8'er som MEM spiller på.
Men 25 mio DKK er alt for lavt ifht. hans betydning på holdet.
30 mio kr upfront + 10 mio kr. i champions league deltagelsesbonus, så kan vi snakke om det.

Den nailede jeg vidst meget godt. Bold skriver 30 mio kr upfront plus 7 mio kr. i bonusser .. ..

Gas dog ned 😂
37 millioner er et godt salg.
Vi er ikke top 3 i fødekæden herhjemme
Jeg havde meget gerne set, at man pressede 50 mio. ud af FCK. Isoleret set er det jo en flot profit, vi skaber på en spiller, der har tjent klubben godt efter omstændighederne, men jeg tænker samtidig, at man måske ser et større lys i Solbakken og derfor måske er lidt mere medgivende her i slutfasen. Han må vel betragtes som et større talent på papiret.

Jeg kommer nu til at savne at kalde ham Messimil. Det kan der ikke være tale om længere.
Men givet at vi får 30 mio. for ham og henter en erstatning i form af Solbakken, kan man ikke rigtigt indvende noget mod det.

Men det må give endnu mere blod på tanden ift. at nå til et sted, hvor vi ikke handler med FCK. Det er ret træls.

Edit: Hvor FCK ikke gafler vores bedste spillere. Vi er et stykke af vejen allerede. I gamle dage ville vores bedste spillere skifte i det man bedst kan betegne som et Fakta-tilbud.

Latest posts

Back