New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Interne handler er noget lård, fordi nu står vi markant svækket og en konkurrent markant styrket med 8 timer tilbage af vinduet.
Kan ikke forestille mig, at der bliver skrevet under på noget før der er landet en kompetent erstatning.

Men vi slipper ikke for at blive svækket på den korte bane. Til gengæld bliver vi forhåbentligt styrket på den lange.

Hvis vi ender med at bytte MEM for 15 mio og f.eks. Fraulo eller Thomas Jørgensen vil jeg græde med det ene øje og smile med det andet.

Det handler jo om at man dels har forberedt sig på at det sker, så man ikke skaber for store problemer for sig selv, men også at man bliver tilstrækkeligt kompenseret. Så salgsprisen må være høj og der må komme noget ind den anden vej og så det bliver spændende at se om vi vil føle at det er OK. CV ved jo nok hvad han gør og behøver ikke være alt for sentimental, men vi skal vel også acceptere at vi lige nu er i en lidt dårlig situation med ekstra stadionudgifter osv og analysen er nok ikke at vi ville have kæmpet med om guld hvis vi holdt på MEM…

Man ser måske Yakob som afløseren, forhåbentlig kan han i så fald komme helt op i omdrejninger hurtigt. Så kan man eventuelt satse på en lidt anden type hvis det er, men noget må der da komme ind også…

Den sportslige konsekvens bliver stor, når vi sælger hjertet i hele strategien for holdet

Det er lidt af en påstand. Spillet er ikke bygget omkring en spiller og slet ikke MEM.

Jeg synes, MEM er en god spiller men jeg synes også, der er en tendens til at gøre ham noget bedre end han reelt er. Jeg mindes mange kampe de senere par sæsoner, hvor han ikke præsterede som han burde.

Det er lidt af en påstand. Spillet er ikke bygget omkring en spiller og slet ikke MEM.

Jeg synes, MEM er en god spiller men jeg synes også, der er en tendens til at gøre ham noget bedre end han reelt er. Jeg mindes mange kampe de senere par sæsoner, hvor han ikke præsterede som han burde.
Enig!

Det er en del af jobbeskrivelsen - ja, faktisk hjertet i den - at man som GF-fan er lidt småhysterisk og over-the-top ind imellem. 😁

Bestyrelsen i GF som har godkendt denne handel, skal satme hænges på stedet!!! Uacceptabelt vi sælger vores bedste for en "slik" CV skal kraft stejlme hive en kanin op af hatten, før jeg er nogenlunde igen!! æv for satan
Vi sælger en god spiller for overpris 🫶

Ingen grund til at hænge nogen for det 🫣

Bestyrelsen i GF som har godkendt denne handel, skal satme hænges på stedet!!! Uacceptabelt vi sælger vores bedste for en "slik" CV skal kraft stejlme hive en kanin op af hatten, før jeg er nogenlunde igen!! æv for satan

Relax Breath GIF by TRT

Det her er jo ikke en ærgerlig case, hvor en spiller ikke vil forlænge, og vi svækkes 100% ift en konkurrent.

HVIS han bliver solgt og til en pris på 4,5-5 mio. euro vil jeg kalde det en fremragende case. En god spiller der ikke lige helt slår til i udlandet, kommer til AGF og bliver den dyreste handlede spiller i en intern SL handel som 27-årig. Det er fremragende af både MEM, JP som har løftet ham og holdet og ikke mindst CV.

Det eneste negative jeg kan komme på er tidspunktet men det er hvad det er og en del af gamet.

Latest posts

Back