New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Fraulo skal hentes og spille ved siden af MEM, hvis han kan slå NP af. Han har spillet flere kampe som defensiv midt end offensiv midt, så det kunne være fedt at få ham ind som konkurrent til NP ved siden af MEM. Med kun 1 år tilbage af kontrakten vil jeg da håbe vi har penge til at hente ham uden at skulle af med MEM. Det vil i den grad være rettidig omhu på en plads hvor MEM er ombejlet og NP har kontraktudløb om et år.

Det tror jeg ikke, men har han de der pårogressive løb med bolden, Og god til at fordelen den også.
Han er vel ikke mere urealistisk end Arnstad sidste år? Det er vel den hylde vi skal stile efter at handle på og måske er det sjovere for ham, at komme hjem til sub-toppen i Danmark end til et midterhold i Holland/Belgien. Har ingen ide om vores budget uden salg af MEM, men lyder som en opgradering på den defensive midtbane for os.

Men er han realistisk?

Spillede i Eresdivisonen sidste år kan jeg se
Jeg kan ikke se hvorfor han ikke skulle være realistisk. Han er uønsket i sin nuværende klub og han var kun på leje i Holland hvor holdet blev nummer 4. Han er næppe interessant for FCK, Midtjylland og Brøndby så det bør være muligt at tiltrække ham.

Han er vel ikke mere urealistisk end Arnstad sidste år? Det er vel den hylde vi skal stile efter at handle på og måske er det sjovere for ham, at komme hjem til sub-toppen i Danmark end til et midterhold i Holland/Belgien. Har ingen ide om vores budget uden salg af MEM, men lyder som en opgradering på den defensive midtbane for os.
Han ville for mig være en rigtig god signing.

Der er en del af sådanne cases derude, men som jeg dog ikke har set spillet - men læste at bl.a. Markus Solæbakken og Mathias Kjølø ikke spillede så meget

Til det med budgettet: Kunne der ikke snart komme bevægelse i det med Daghim og TK? Der kan potentielt ligge en fornuftig stak millioner til GF der. 🤞:)

Til det med budgettet: Kunne der ikke snart komme bevægelse i det med Daghim og TK? Der kan potentielt ligge en fornuftig stak millioner til GF der. 🤞:)
Det ville klart hjælpe noget, men tænker egentligt de begge - med en god sæson - vil være mere værd til vinter eller næste sommer. Især TK som havde en lidt bøvlet sidste sæson, med mange småskader, men ser ud til at være startet rigtigt godt i år. Tror han er på radaren i mange store klubber grundet hans fysik og teknik, men lige mangler det endelige gennembrud for at komme videre.

Der er lidt juleaftensdag over en dag som i dag. Det bliver dog nok ikke en af de aftener, hvor vi kommer til at sidde overlykkelige tilbage. Men hvem ved?

Er der nogen der har det store overblik over, hvor man kan/bør følge det store show i aften? Tipsbladet har lavet denne teaserplakat for deres show i aften, med Farzam, Melvin og Jøden i hovedrollerne, fra kl. 19.30:

ThumbnailTipsbladetsTransfershow16-9FINALbig-ezgif.com-resize-1.png

BT plejer at have en massiv dækning, men det barnlige energi-niveau plejer at blive for meget for mig.

Det ville klart hjælpe noget, men tænker egentligt de begge - med en god sæson - vil være mere værd til vinter eller næste sommer. Især TK som havde en lidt bøvlet sidste sæson, med mange småskader, men ser ud til at være startet rigtigt godt i år. Tror han er på radaren i mange store klubber grundet hans fysik og teknik, men lige mangler det endelige gennembrud for at komme videre.
Ja, måske - men mange af de helt store handler er jo også tit på potentiale, og TK har en rigtig god pakke synes jeg. Fart/fysik og en virkelig god teknik og pasningsfod.

Der er lidt juleaftensdag over en dag som i dag. Det bliver dog nok ikke en af de aftener, hvor vi kommer til at sidde overlykkelige tilbage. Men hvem ved?

Er der nogen der har det store overblik over, hvor man kan/bør følge det store show i aften? Tipsbladet har lavet denne teaserplakat for deres show i aften, med Farzam, Melvin og Jøden i hovedrollerne, fra kl. 19.30:

BT plejer at have en massiv dækning, men det barnlige energi-niveau plejer at blive for meget for mig.
Det der Tipsbladet noget lyder som et forfærdeligt koncept.

Jeg følger egentlig bare TV2 sport og Skysports.

Man skal måske være glad hvis gaven ikke er glæden ved at få lov til at forære det legetøj man har i forvejen til nogle der står og vræler over at deres altid går i stykker... ;)

BT er også faldet meget i niveau på den front. Tidligere var de ofte de første på transfernyheder. Men efter de vist nok har sparet en stor del af sportsredaktionen væk er det, er det nu Tipsbladet og bold.dk der er først med nyhederne. Det er i høj grad dog de samme journalister som var hos BT tidligere.

Jeg springer dog liveudsendelser over i dag, og følger i stedet med her, på X samt bold.dk og tipsbladet.dk. Jeg er interesseret i nyhederne, og ikke så meget i hvad forskellige semikendisser og journalister vurderer som den største "penis-transfer", eller hvem der skulle have "vundet" transfervinduet.

BT er også faldet meget i niveau på den front. Tidligere var de ofte de første på transfernyheder. Men efter de vist nok har sparet en stor del af sportsredaktionen væk er det, er det nu Tipsbladet og bold.dk der er først med nyhederne. Det er i høj grad dog de samme journalister som var hos BT tidligere.

Jeg springer dog liveudsendelser over i dag, og følger i stedet med her, på X samt bold.dk og tipsbladet.dk. Jeg er interesseret i nyhederne, og ikke så meget i hvad forskellige semikendisser og journalister vurderer som den største "penis-transfer", eller hvem der skulle have "vundet" transfervinduet.
Deres transfer guru var Farzam, men han valgte selv at gå ifbm en nedskæring, hvor journalister kunne vælger at tage imod en pakke.

Jeg glæder mig til at høre Farzams indsigt "FCK er tættere på en midtbanespiller. De har måske budt, men jeg er ikke 100% sikker, så jeg kan ikke sige mere". Og er ham der Cengiz ikke ham, der er gift med Linses datter :ROFLMAO: Det bliver så vildt. Så vil jeg hellere have KEP og Gravesen og se Gravesen kører sig selv helt op og ligne en karakter for enden af baren på Søren Bruun :)

Ja, måske - men mange af de helt store handler er jo også tit på potentiale, og TK har en rigtig god pakke synes jeg. Fart/fysik og en virkelig god teknik og pasningsfod.
Det kan der godt være noget om, men man kunne bare godt se for sig, at nyheden om fx 15 mio. kr. ind via TK kunne gøre CV's arbejde i dette vindue virkelig meget lettere. Er det ikke særligt i denne trælse 'stadion-krisetid', at lidt ekstra millioner vil lune?

Latest posts

Back