New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Det ændrer ikke på, at vi er meget tynde i venstre side.

Vi skal ikke være én skade fra at være tvunget ud i et formationsskifte.
Det var jo ikke et formationsskifye i Parken. Spillerne (backs) falder bare ned på end anden måde end nu. Eller Links pressede bare højere end Beijmo om man vil.

Vi bygger også ret ofte op som om vi spiller med 4 i bagkæden

Det var jo ikke et formationsskifye i Parken. Spillerne (backs) falder bare ned på end anden måde end nu. Eller Links pressede bare højere end Beijmo om man vil.

Vi bygger også ret ofte op som om vi spiller med 4 i bagkæden

Men du tvinger AGF til et taktisk greb, som de måske ikke har lyst til at bruge. Jeg synes, at man bør have to spillere til hver position i sin favoritopstilling. Specielt på en meget fysisk krævende position som wingbacken.

Men du tvinger AGF til et taktisk greb, som de måske ikke har lyst til at bruge. Jeg synes, at man bør have to spillere til hver position i sin favoritopstilling. Specielt på en meget fysisk krævende position som wingbacken.
Jeg siger ikke - eklager hvis det kom sådan ud - at det er ønsketænkning.

Men 1) så stor en ændring er det ikke, da vi jo allerede gør det 2) det er altid svært når en god mand bliver skadet - Tingager ville være det samme

Jeg siger ikke - eklager hvis det kom sådan ud - at det er ønsketænkning.

Men 1) så stor en ændring er det ikke, da vi jo allerede gør det 2) det er altid svært når en god mand bliver skadet - Tingager ville være det samme

Men med Tingager har vi en regulær midterstopper som alternativ. Ikke samme niveau, men en midterforsvarer af natur.

Så der kan også være gode cases i,at samlet en 23-24 årig profil fra f.eks Silkeborg op og gøre ham endnu bedre.
En profil i en klub som Silkeborg kan hurtig blive lidt dyr, jeg tror måske det er billigere at gå op i klubniveau og tage spillere der ikke er slået til der eller er kommet i overskud, men bortset fra det synes jeg også tilgangen giver rigtig god mening for en klub som AGF på det niveau vi befinder os på i øjeblikket og de krav der er. Ham Alexander Lind kunne være et eksempel, men der er økonomisk endnu lidt for meget, men Beck og MEM kunne nævnes, Arnstad er ved at vise det og man kan stadig håbe på Badji osv. Spillere der kan bidrage sportsligt ret hurtigt og enten kan blive fine salg, uden at de bliver kæmpe store fordi de lige har de år mere på bagen, men som alternativt også kan ende som bærende spillere i flere sæsoner.

En profil i en klub som Silkeborg kan hurtig blive lidt dyr, jeg tror måske det er billigere at gå op i klubniveau og tage spillere der ikke er slået til der eller er kommet i overskud, men bortset fra det synes jeg også tilgangen giver rigtig god mening for en klub som AGF på det niveau vi befinder os på i øjeblikket og de krav der er. Ham Alexander Lind kunne være et eksempel, men der er økonomisk endnu lidt for meget, men Beck og MEM kunne nævnes, Arnstad er ved at vise det og man kan stadig håbe på Badji osv. Spillere der kan bidrage sportsligt ret hurtigt og enten kan blive fine salg, uden at de bliver kæmpe store fordi de lige har de år mere på bagen, men som alternativt også kan ende som bærende spillere i flere sæsoner.
Det er helt klart også en mulighed. Jeg har dog en forhåbning om, at når vi begynder at nærme os de andre hold over os. Så kan vi også samle f.eks en Mads Larsen op eller ham den portugisiske stopper osv.

Men ellers meget enig

Philip Billing
Thomas Delaney
Magnus Mattson

Så er der vel et lag med

Wass/Vallys/Nartey/Castillo/MEM osv
Thomas Delaney i sin nuværende udgave er på ingen måde bedre end. MEM. Billund må tiden vise. Og Mattson vurderer jeg heller ikke højere. MEM er på sine bedste dage den bedste centrale midtbanespiller i Superligaen og det er vel derfor at FCK vil betale kassen for ham.

Thomas Delaney i sin nuværende udgave er på ingen måde bedre end. MEM. Billund må tiden vise. Og Mattson vurderer jeg heller ikke højere. MEM er på sine bedste dage den bedste centrale midtbanespiller i Superligaen og det er vel derfor at FCK vil betale kassen for ham.
Tja. Jeg er ikke helt enig.

Synes MEMs forår var undervældende i forhold til Delaney og Mattson.

Bundniveaet, eller rettere grundniveauet, har bare været for lavt under Uwe, og jeg glæder mig rigtig meget til at se, om han kan holde sit nuværende niveau under JP. Det har været alt for periodisk for MEM i AGF.

Jeg ville dog stadig ikke sælge ham til de arrogante pikhoveder, om så de bød 100 mio. og en paphjort.

Det skal bare lukkes helt ned; gerne med en strakt langemand i medgift.

Tja. Jeg er ikke helt enig.

Synes MEMs forår var undervældende i forhold til Delaney og Mattson.
du har mange gode pointer i dine indlæg, men jeg vil gerne udfordre dig på, hvis rollerne var byttet om så Delaney eller Mattson spillede på et underpræsterende AGF-hold og MEM tilsvarende spillede på et sprudlende FCK hold. Jeg tør ikke tænke på, hvor dygtig han (desværre) kunne blive med den slags medspillere..

Bundniveaet, eller rettere grundniveauet, har bare været for lavt under Uwe, og jeg glæder mig rigtig meget til at se, om han kan holde sit nuværende niveau under JP. Det har været alt for periodisk for MEM i AGF.

Jeg ville dog stadig ikke sælge ham til de arrogante pikhoveder, om så de bød 100 mio. og en paphjort.

Det skal bare lukkes helt ned; gerne med en strakt langemand i medgift.
Jeg frydes ved de FCK fans på sociale medier der er ved at brænde sammen over at AGF har afvist 30mio for MEM.

Det er da også pisseirriterende når de andre ikke gider makke ret og kysse ringen!

Latest posts

Back