Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Ja, han virker jo på alle måder som en fornuftig fyr, så selvfølgelig er han indforstået med mekanismerne, når han forlængede for et halvt år siden. Så mon ikke skuffelsen kan håndteres, hvis det "glipper". Og kan han holde det nuværende niveau resten af sæsonen, tror jeg også det er meget sandsynligt at udlandet kalder næste sommer. Måske ikke en klub i champions league, men til gengæld en hvor spilletiden er mere sikker og lønnen nok ca. det samme efter skat.Det er ikke så længe siden han forlængede sin kontrakt så jeg gætter på at man har en ret klar fælles forståelse af hvor travlt han har det med at komme afsted igen. Hvis der er en frikøbsklausul som FCK ikke vil indfri er det også fordi ham og hans agent har været indstillede på at der skal noget mere til og er der ikke sådan noget, måske at AGF ikke vil stille sig i vejen for et stort skifte men selvfølgelig heller ikke bare forærer ham væk. Kontrakten indikerer også at det ikke lige behøvede at være denne sommer. Mon ikke også han gerne vil have mindst tre kampe mere så han kan komme med til legendedag i fremtiden![]()
Det er jo kun fedt, at være i en klub, der spiller champions league, hvis man rent faktisk spiller. Og der tror jeg nemt vejen kan blive lidt lang for ham i FCK.