New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Jeg har hørt det samme. Gennem nogle jeg egentlig vil mene har god indsigt i det (altså folk i og omkring agent- og superligamiljøet). Det startede for 1 måned siden med et konkret navn, som jeg ikke måtte nævne. Den pågældende spiller har faktisk skiftet klub i dette vindue.

Om man stadig har interessen ved jeg ikke.
Hvis pågældende lige har skiftet klub virker det for mig ret usandsynligt at han tager endnu et skifte, så du kan vel godt nævne navnet? :D

Jeg har hørt at der forsøges at signe en ny 6'er, men den oprindelige "kilde" er i 3./4. led så hvorvidt det er en and der er blevet til 5 høns kan jeg ikke sige. Men jeg ville dog sætte pris på en mere fremadrettet og boldsikker 6'er frem for Polle. Han har gjort det godt, men stilen er på vej væk fra ham (og har været det i et stykke tid).
Jeg har selv argumenteret for en 6'er, men af andre grunde. I min bog er Polle glimrende, også her under Jacob Poulsen og jeg ser ikke noget behov for at opgradere på den position (men har ikke noget mod hvis det sker!). Min bekymring er ved skader, og Polles bentøj var presset for et år siden.

Men jeg forstår ikke, hvis centerforsvarer ikke er i kikkerten. Og en skade til Gilf Links må være en bekymring af en kaliber hvor Jacob Poulsen vågner med et skrig hver nat.

Jeg har selv argumenteret for en 6'er, men af andre grunde. I min bog er Polle glimrende, også her under Jacob Poulsen og jeg ser ikke noget behov for at opgradere på den position (men har ikke noget mod hvis det sker!). Min bekymring er ved skader, og Polles bentøj var presset for et år siden.

Men jeg forstår ikke, hvis centerforsvarer ikke er i kikkerten. Og en skade til Gilf Links må være en bekymring af en kaliber hvor Jacob Poulsen vågner med et skrig hver nat.

Jeg er også mere bekymret for bredden centralt med tanke på, at Kevin Yakob er et åbent spørgsmål og Kristian Arnstad kun delvist er i spil pga. succes længere fremme på banen.

FCK vil have MEM. Og han vil åbenbart gerne selv skifte. Ikke at det er uforståeligt. Der skal satme mange penge på bordet. Men han bliver noget nær umulig at erstatte.

FCK vil have MEM. Og han vil åbenbart gerne selv skifte. Ikke at det er uforståeligt. Der skal satme mange penge på bordet. Men han bliver noget nær umulig at erstatte.

Desværre ikke særligt overraskende. Hvis de sender Clem og 30-40 mio. den anden vej kan vi da godt overveje det, men ellers skal MEM ingen steder.

Forstår i øvrigt godt hvis MEM gerne vil - det er en ret unik mulighed for at spille Champions League, som han nok ellers ikke får mulighed for.

Desværre ikke særligt overraskende. Hvis de sender Clem og 30-40 mio. den anden vej kan vi da godt overveje det, men ellers skal MEM ingen steder.

Forstår i øvrigt godt hvis MEM gerne vil - det er en ret unik mulighed for at spille Champions League, som han nok ellers ikke får mulighed for.
Ja, det er fuldt forståeligt han gerne vil skifte og også en oplagt forstærkning for FCK. Han bliver ufattelig svær at erstatte for AGF. Heldigvis har han forlænget sin kontrakt og har 4 år tilbage. Der skal et voldsomt bud på bordet. Hvad er egentlig rekorden for en handel mellem to danske klubber?

Ja, det er fuldt forståeligt han gerne vil skifte og også en oplagt forstærkning for FCK. Han bliver ufattelig svær at erstatte for AGF. Heldigvis har han forlænget sin kontrakt og har 4 år tilbage. Der skal et voldsomt bud på bordet. Hvad er egentlig rekorden for en handel mellem to danske klubber?
Er det ikke stadig Stage til FCK for 20-25 mio?

Det kan åbne op for landsholdet og alt muligt for MEM, problemet er at de sikkert byder 20 mio eller sådan noget og så hjælper det os ikke meget når vi også skal have fundet en erstatning. Jeg kunne også godt se ham være en spiller der er interesse for fra fx Championship og der bør klubberne kunne betale mindst det samme. Lægger de 40-50 mio er det jo nok en anden sag, men jeg tror de regner med at MEM vil være en ret billig løsning for dem. CV skal huske at de også er lidt desperate efter en spiller der kan fungere med det samme for dem.

Er det ikke stadig Stage til FCK for 20-25 mio?
Hvis ikke jeg husker forkert, så købte FCK Victor Nelsson fra FCN for 27 kort tid efter Stage. Mikkel Kaufmann hentede de fra AaB et halvt år senere til ca. samme pris som Stage, måske lidt dyrere endda.

Alle har en pris - hvad er mon vores for MEM?
Var det mig - så var alt under 50 mio udelukket her og nu. Ikke mindst pga. timiningen. Vi finder ikke en passende erstatning i tide inden mandag.

Naturligvis skal vi sætte prisen højt, men det bør ingenlunde komme som et chok for AGF, at der kommer på bud på MEM.

AGF har naturligvis nogle navne i kikkerten og arbejder vel generelt med "skyggehold". Udfordringen er så, at afløserens pris også stiger, når uret tikker.

Det ser jo ikke umiddelbart ud til han kan opnå europæisk bold med AGF, for slet ikke at tale om CL. Men om ikke andet vil det være et eksempel på at 'performance'-spillere kan levere sportslig værdi fra dag 1 og samtidig give mønt på transferkontoen ... Men også at de vil efterlade gigantiske huller når de sælges.

Latest posts

Back