For mig er det vigtigste efterhånden, at vi får forlænget med Beijmo og Kahl, så deres kontrakter ikke bare løber ud.
På VWB mangler vi på papiret en ekstra spiller. Men Carstensen kan spille den, Kahl kan spille den, Emmery har spillet den og Andersen kan også spille den, når han kommer tilbage. Jeg kan godt forstå, hvis man ikke finder det tvingende nødvendigt med en gardering til den position.
Til gengæld har jeg svært ved at forstå, hvis man sidder på hænderne på den centrale midt. Reserverne er vel pt. Arnstad og Yakob. Jeg synes, det er en dårlig løsning, at Arnstad skal fjernes fra 10eren, hvor han har været strålende. Og Yakob er vel stadig et relativt stort spørgsmålstegn.
Hvis Links og Poulsen er ude, ender vi efter min bedste overbevisning med en meget tynd trup. Så skal Arnstad givetvis spille central midt, Emmery skal givetvis starte som 10er og Carstensen skal måske spille VWB.
Det er to spillere ude af position plus at vi ikke har nogle naturlige indskiftninger på venstre 10er og på de to wingbacks. Det virker skrøbeligt.
Derfor vil jeg forsat forvente en tilgang til den centrale midt - eller at man arbejder på andre løsninger som at bringe Jørgensen i spil til central midt/venstre 10er eller ST i spil til venstre 10er. Det har vi bare ikke set noget af endnu.