New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Onougkha havde en vild stime men kun 3 mål i nedrykningsspillet hvoraf 2 scoret i samme kamp samtidig med han ofte udviser en lad attitude og er 29 år. Det bliver et stort nej tak herfra.
Skal vi have ældre spillere ind, skal det være nogen med en helt anden mentalitet end Onougkhas.
Apropo ældre spillere, denne tidligere svenske landsholds spiller har lige ophævet kontrakten i malmø ff 😀😂https://bold.dk/fodbold/klubber/malm-ff/nyheder/malmo-ophaever-med-isaac-kiese-thelin

Ham her kiggede AGF ifølge Tipsbladet også på. Man kan selvfølgelig ikke bare med de informationer vi har sige vi hentede den ene frem for den anden, men hvis man udlægger det som uheld har vi været uheldige en del gange se sidste vinduer. Det handler selvfølgelig om at være dygtigere selvom der er et element af uforudsigelighed. Den anden pointe man kan lave er at det da også er muligt at løse problemet uden at sprænge banken, men de lidt usikre kort skal helst ikke dække store huller på holdet.

Han får ingen spilletid, og de fik ham gratis. En utilfreds spiller på et yderligt mandat tjener ingen.
Det viser hvor hurtigt udviklingen kan gå - han forlængede kontrakten for under et år siden men er nu overhalet af de unge. Han har ellers spillet 196 kampe for Malmø og scoret 86 mål ifølge transfermarkt. Det var vist 15 mål i sidste sæson.

Men mon ikke det bunder i det han siger omkring hans eftermæle - han vil gerne huskes på den rigtige måde.

Jeg ved, hvor meget jeg har betydet på banen og i omklædningsrummet. Men jeg har også tænkt over, hvordan jeg ønsker, at folk skal huske mig i Malmö, som den person, jeg har været indtil nu, eller som en, der måske ikke har en lige så stor rolle som før.

Fuld respekt for at tænke over den del og ikke bare hæve lønnen hver måned indtil kontrakten udløber. Det er godt når der er andet i livet end lønchecken.

Livano Comenencia.

21-årig kantspiller fra Holland, der har fået hele sin fodboldopdragelse i PSV, men siden 2023 har han været på kontrakt i Juventus og spillet for klubbens ungdomshold.

Ham har AGF været i forhandlinger med.

– De var interesseret i ham, men handlen er gået i vasken. Der sker ikke mere, siger Livano Comenencias agent, Robin Momoh, til Tipsbladet.

Han har spillet en del steder på banen, men ligner lidt en wingback baseret på flertallet positioner. Det kunne være en spiller vi kiggede på for et stykke tid siden, men hvor vi også selv allerede har fundet en anden.

Han har spillet en del steder på banen, men ligner lidt en wingback baseret på flertallet positioner. Det kunne være en spiller vi kiggede på for et stykke tid siden, men hvor vi også selv allerede har fundet en anden.
Ja han ville nok være wingback hos os, og måske også nu med den Beijmo historie

Ja han ville nok være wingback hos os, og måske også nu med den Beijmo historie
Ja. Det er ikke overraskende hvis Beijmo sælges, jeg forventer under alle omstændigheder ikke at han er her næste sæson, men det forstyrrer selvfølgelig lidt min tese om at Comenencia var en der forsvandt fra radaren for flere uger siden. Lad os sige det er mere aktuelt, så behøver det heller ikke være noget vi har satset hårdt på, men kan indikere at vi ønsker at udskifte Beijmo med et talent.

Latest posts

Back